چه کسی آقای گل این فصل لیگ برتر انگلیس می شود؟

چه کسی آقای گل این فصل لیگ برتر انگلیس می شود؟

خبرگزاری فوتبالی - با نزدیک شدن به پایان لیگ برتر انگلیس، چهار مدعی اصلی برای آقای گلی فصل 2019/20 لیگ برتر باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، با قهرمانی زود هنگام لیورپول در این فصلِ لیگ برتر، نگاه ها به جدول گلزنان دوخته شد تا آقای گل این فصل لیگ برتر انگلیس شناخته شود. اکنون در فاصله دو هفته مانده به پایان، چهار نام پیرامون این عنوان به گوش می‌رسد : جیمی واردی، پیر امریک اوبامیانگ، دنی اینگز و محمد صلاح که البته جیمی واردی شانسِ بیشتری برای فتح عنوانِ آقای گلی دارد.

جیمی واردی، مهاجم انگلیسی لستر سیتی، تا اینجای کار در این فصل از رقابت ها 23 گل به ثمر رسانده است و فاصله‌ی نسبتا خوبی با سایر رقبایش دارد. او در قهرمانی شگفت انگیز لستر سیتی در فصل 2015/16 در لیگ برتر نقشی کلیدی را ایفا ‌کرد.

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجمِ سرعتی آرسنال، تاکنون 20 گل به ثمر رسانده است و در دو بازی باقی مانده مقابل استون ویلا و واتفورد، فرصت مناسبی برای رسیدن به عنوان آقای گلی در اختیار دارد.

دنی اینگز، مهاجم 27 ساله‌ی ساوتهمپتون نیز همانند اوبامیانگ 20 گل به ثمر رسانده است و حضورِ او در این جایگاه کمی شگفت انگیز به نظر می‌سد.

محمد صلاح، که قهرمانی زودهنگام تیمش در لیگ برتر را جشن گرفت، تاکنون 19 گل به ثمر رسانده است و با توجه به دو بازی نسبتا سختی که مقابل چلسی و نیوکاسل پیشِ‌رو دارد، نسبت به رقبایش شانس کمتری برای کسب عنوانِ آقای گلی دارد.

1470