پدیده 16 ساله رایو وایکانو به بارسلونا پیوست

پدیده 16 ساله رایو وایکانو به بارسلونا پیوست

خبرگزاری فوتبالی - فابیان لوتزی بازیکن 16 ساله از رایو وایکانو به تیم جوانان بارسلونا ملحق شد و فصل آینده در آکادمی تیم کاتالان بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، لوتزی 16 ساله از رایو وایکانو به تیم جوانان رئال مادرید ملحق شده است. او قراردادی سه ساله با قابلیت تمدید برای دو فصل بیشتر را امضا کرده است. لوتزی که در تیم زیر 16 سال اسپانیا عضویت دارد، اصالتی برزیلی دارد. او بدین ترتیب قرارداد رسمی خود را با بارسلونا با حضور ژاویر ویلاخوانا، مدیر آکادمی بارسلونا و پاتریک کلایورت یکی از مدیران آکادمی تیم کاتالان امضا کرده است. 

لوتزی که در اکادمی رایو وایکانو بازی می کند، به گفته باشگاه بارسلونا بازیکنی سریع و چابک است که شم گلزنی بالایی  دارد و در تیم های پایه معمولا آقای گل تیم بوده است. لوتزی از رده نونهالان در تیم رایو بازی می کند و از 15 سالگی در تیم بزرگسالان رایو وایکانو عضویت دارد، نکته ای که نشان می دهد آینده درخشانی پیش روی اوست. به هر صورت بارسلونا در سالهای اخیر ترجیح داده که استعدادهای جوان فوتبال دنیا را در سنین پایین به خدمت بگیرد  و لوتزی نیز یکی از کشف های استعدادیابان تیم کاتالان است که باید دید چه عملکردی در آینده از خود ارائه خواهد داد.