معبودی: مقابل ذوب‌آهن شرافتمندانه بازی کردیم و نباید بردمان را کمرنگ جلوه دهند

معبودی: مقابل ذوب‌آهن شرافتمندانه بازی کردیم و نباید بردمان را کمرنگ جلوه دهند

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت که نباید پیروزی این تیم مقابل ذوب‌آهن با طرح اشتباهات داوری کمرنگ جلوه داده شود.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، عزیر معبودی درباره بازی تیمش برابر ذوب‌آهن که تحت تأثیر قضاوت پرحاشیه ترابیان و کمک‌هایش قرار گرفت، گفت: این بازی پرتنش بود و اشتباهاتی هم از سوی داور سر زد که ممکن است در هر مسابقه و برای هر تیمی به وجود بیاید. این دلیل نمی‌شود که برد ما را کمرنگ جلوه دهند. ما بازی شرافتمندانه‌ای انجام دادیم. در ضمن هر تیمی ممکن است از اشتباهات داوری سود یا ضرر کند، ولی توانایی فنی بازیکنان ماشین‌سازی نباید زیر سؤال برود.

«یکسری از افراد بعد از بازی خواستند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.»، مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با بیان این جمله افزود: خیلی‌ها در مورد اتفاقات داوری صحبت‌های مختلفی مطرح کردند، ولی این را باید در نظر گرفت که بازی پرتنش بود و داور از همان ابتدا نتوانست بازی را کنترل کند. این بازی با توجه به شرایط دو تیم در جدول یک بازی 9 امتیازی بود. نمونه این بازی‌ هم در هفته‌های اخیر انجام شد که می‌توان به بازی پیکان و گل‌گهر اشاره کرد. این بازی تک مسابقه روز پنجشنبه بود به همین دلیل به صورت ریز و فشرده به جزئیات دیدار ما و ذوب‌آهن پرداخته شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌ها در این مدت آقای زنوزی را قضاوت کردند و اخیراً هم تهمت‌هایی زده شد که مطمئناً خدا جای حق نشسته است و خیلی چیزها مشخص می‌شود. من منکر اشتباهات داوری نیستم، ولی تهمت زدن و قضاوت کردن بسیار بد است. ما بازی خوبی انجام دادیم، آنهم در حالی که کمترین قرارداد بازیکنان در ذوب‌آهن 1.5 میلیارد است،‌ اما در تیم ما از این قراردادها بسته نشده و نمی‌شود. ما یک تیم میلیاردی را شکست دادیم و نباید ارزش کار بازیکنان ماشین‌سازی کمرنگ شود و توانایی فنی تیم ما زیر سؤال برود.

معبودی درباره حضور هومن افاضلی در ماشین‌سازی تصریح کرد: ایشنان دیسیپلین و نظم خاصی در تیم ایجاد کرد و حضورش در تیم ما تأثیر مثبتی داشت. از طرفی ما همدل شده بودیم که ذوب‌آهن را ببریم، چون برد در این بازی از نان شب برای ما واجب‌تر بود. بچه‌ها هم دوست داشتند که خودشان را در این بازی نشان دهند و خدا را شکر که برنده شدیم.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد اخراجش در دیدار مقابل ذوب‌آهن نیز گفت: من اعتراضی به داور نکردم و فقط سر بازیکن خودمان داد زدم. داور از راه دور در مورد فریاد من قضاوت کرد و نمی‌دانست در چه موردی داد می‌زدم. من با مدافع میانی خودمان حرف می‌زدم، ولی داور چون آقای حدادی‌فر را اخراج کرد، قصد داشت بازی را با اخراج من متعادل کند به همین دلیل کارت زرد دوم را نشان داد.

9697