داف: لمپارد و تری اسم گروهشان را «بولداگ ها» گذاشته بودند!

داف: لمپارد و تری اسم گروهشان را «بولداگ ها» گذاشته بودند!

خبرگزاری فوتبالی - دامین داف از دوران بازی کردنش در چلسی یاد کرد و مدعی کرد که شب گردی و جشن گرفتن با بازیکنان چلسی باعث شده تا رابطه اش با رختکن بهتر شود و اتحاد رختکن نیز به قهرمانی آبی پوشان لندنی در لیگ انگلیس برای دو فصل پیاپی کمک کرده است.

به گزارش فوتبالی، وینگر با استعداد سابق فوتبال هلند بین سالهای 2003 تا 2006 در چلسی بازی کرد، بخشی از تیم ژوزه مورینیو بود که جام اتحادیه و سوپرجام انگلیس را هم کسب کرد. داف در مصاحبه با پادکست گل گفت:"حتی وقتی که سالی 60-70 بازی داشتیم، با هم در شهر به گشت و گذار می پرداختیم و نوشیدنی های الکلی مصرف می کردیم. همیشه با هم  بیرون می رفتیم. برخی بچه های خارجی می آمدند و می رفتند. خارجی ها با ما به گردش می آمدند اما نوشیدنی مصرف نمی کردند در حالی که بریتانیایی ها، ایرلندی ها و ایسلندی ها کاملا به حالت غیرعادی در می آمدند. هر هفته این برنامه برقرار بود. این قانون رختکن بود. این بخشی از رختکن ما بود و رابطه خوبی را میان ما ایجاد می کرد.

داف می گوید که رهبر آن تیم، جان تری درون و بیرون زمین بود که لمپارد و وین بریج او را همراهی می کردند. آنها حتی برای  گروه خود، اسم  هم گذاشته بودند. داف افزود:" بریجی، لمپس و تری همیشه خودشان را "بولداگ ها" (نوعی سگ) صدا می زدند. گروهی از بدنسازان انگلیسی تیم و گودجانسن نیز اطراف آنها بودند. به عنوان یک ایرلندی گفتم که دوست دارم بخشی از این گروه باشم اما دوست ندارم که اسم خودم را "بولداگ" بگذارم."