بوحمدان: باید خیلی راحت برنده می‌شدیم ولی حریف داور نشدیم/ عملکرد ترابیان فاجعه بود

بوحمدان: باید خیلی راحت برنده می‌شدیم ولی حریف داور نشدیم/ عملکرد ترابیان فاجعه بود

خبرگزاری فوتبالی - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باید سه امتیاز دیدار با ماشین‌سازی را می‌گرفتیم ولی حریف داور مسابقه نشدیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از  تسنیم ، حمید بوحمدان درباره شکست خانگی تیمش برابر ماشین‌سازی گفت: ما می‌توانستیم خیلی راحت و بی‌دردسر بازی را ببریم و همه بچه‌ها با تمام توان‌شان تلاش کردند، ولی متأسفانه حریف داور نشدیم. عملکرد داور باعث شد هیچ لذتی از بازی نبریم و آنهایی که این مسابقه را از تلویزیون دیدند، حق را به ما می‌دهند که ناراحت و معترض باشیم. امیدوارم این اشتباهات روی برخی اتفاقات نباشد که ذهن‌ها را به سمت و سوی دیگری بکشد.

وی در ادامه افزود: داور در صحنه‌ای که برای ما پنالتی گرفت باید عزیز معبودی را اخراج می‌کرد و اگر این اتفاق رخ می‌داد با یک گل جلو بودیم و حریف هم 10 نفره شده بود. ما دو گل سالم هم زدیم که به شکل عجیبی مردود اعلام شد. در نیمه اول یک گل ما مردود اعلام شد در صورتی که قاسم حدادی‌فر اصلاً در آفساید قرار نداشت و بازیکن حریف حداقل پنج متر آفساید را پر کرده بود. در نیمه دوم هم دارکو گل زد که توپ به شکم این بازیکن برخورد کرد، ولی داور هند گرفت.

 هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در خاتمه تصریح کرد: متأسفانه این اشتباهات برد را از ما گرفت. مطمئن باشید همین امروز این اتفاقات از یاد همه خواهد رفت و هیچ چیز هم تغییر نمی‌کند. ما شایسته برد بودیم، ولی عملکرد آقای ترابیان (داور بازی ذوب‌آهن - ماشین‌سازی) فاجعه بود و در نهایت روی اشتباهات داوری شکست خوردیم. 

6968