غیبت بنزما در تمرین رئال مادرید به علت مصدومیت جزئی

غیبت بنزما در تمرین رئال مادرید به علت مصدومیت جزئی

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید تمریناتش را با فکر بازی دوشنبه مقابل گرانادا در ورزشگاه لوس کارمنس تمرین کرد. کریم بنزما مهاجم فرانسوی که بازی روز گذشته مقابل آلاوز را با مصدومیت ترک کرده بود، به صورت اختصاصی تمرین کرد. کریم از ناحیه ران پای راست احساس درد داشت و در دقیقه 81 از زمین خارج شد.

به گزارش فوتبالی، زیدان و هواداران رئال مادرید امیدوارند که بنزما به بازی دوشنبه مقابل گرانادا برسد. ماریانو دیاز که چندان مورد اعتماد زیدان نیست و بعد از قرنطینه فقط 22 دقیقه بازی کرده و یوویچ به علت مشکوک بودن به کرونا در حال حاضر در قرنطینه به سر می برد. بنزما در همه بازیهای رئال مادرید بعد از قرنطینه فیکس بوده و نبود وی قطعا خبر مهمی خواهد بود.

سرجیو راموس و دنی کارواخال دو مدافع رئال مادرید البته محرومیت یک جلسه ای خود به علت پنج کارته شدن را پشت سر گذاشته اند و در بازی دوشنبه مقابل گرانادا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

فیکس های ترکیب رئال مادرید مقابل آلاوز امروز به ریکاوری بدنی از مصدومیت خود پرداختند. از سویی ناچو فرناندز که هنوز به علت مصدومیت بعد از قرنطینه شرکت نکرده بود، در بخش اول تمرین گروهی حضور پیدا کرد و در بخش پایانی تمرین نیز اختصاصی درون چمن زمین تمرین والدبباس به ریکاوری پرداخت.