اعلام ترکیب رئال مادرید و گرانادا؛ هازارد روی نیمکت

اعلام ترکیب رئال مادرید و گرانادا؛ هازارد روی نیمکت

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید و گرانادا در ادامه مسابقات لالیگا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید باید گرانادا را شکست بدهد تا 32 امتیازی شود و صدرنشینی مشترک خود با اتلتیکو مادرید را حفظ کند در حالی که گرانادا که فعلا در رتبه ششم قرار گرفته، یکی از تیم های آماده و خوب لالیگاست که روند خوبش در فصل گذشته را حفظ کرده است. رئال مادرید برای دفاع از قهرمانی خود در لالیگا کار آسانی ندارد. تیم زیدان هر چهار بازی اخیرش در لالیگا را برده و کمی جان گرفته اما اتلتیکوی آماده باعث می شود تا انها نتوانند نفس راحتی بکشند و حتی در فصلی که بارسا از کورس رقابت دور مونده، تیم سیمئونه فصل خوبی داشته و به جز شکست مقابل رئال مادرید در بقیه بازیهایش نباخته است. رئال مادرید محکوم به پیروزی خانگی مقابل گراناداست تا همچنان به رقابت با اتلتیکو ادامه بدهد. تیم سیمئونه البته دو بازی معوقه هم دارد و همین باعث می شود که هیچ جایی برای اشتباه کردن در رئال مادرید وجود نداشته باشد.

ترکیب رئال مادرید برای بازی امشب در مقابل گرانادا در ورزشگاه دی استفانو بدین شرح است : کورتوا، کارواخال، واران، راموس، مندی، کروس، کاسمیرو، والورده، رودریگو گوئس، لوکاس وازکز و بنزما. 

گرانادا با هدایت دیگو مارتینز نیز با این ترکیب پا به میدان می گذارد: روی سیلوا، فولکه، وایخو، دوارته، نوا، اتکی، میا، هررا، پوئرتاس، سولدادو و کندی.

4125