افزایش 20 میلیاردی بودجه ذوب آهن در لیگ بیستم!

افزایش 20 میلیاردی بودجه ذوب آهن در لیگ بیستم!

خبرگزاری فوتبالی- پس از جلسه ای که میان اعضای مجمع ذوب آهن برگزار شد، بودجه 45 میلیارد تومانی برای سال آینده سبزپوشان اصفهانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، مجمع سالیانه شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان پنج شنبه گذشته برگزار گردید در این جلسه، مسائل کلان شرکت سهامی ذوب آهن مورد بررسی قرار گرفت. 


همچنین در بخشی از این جلسه، میزان کمک‌های مالی شرکت سهامی ذوب آهن به باشگاه فرهنگی ورزشی با افزایش روبرو شد و به عدد ۴۵۰ میلیارد ریال در سال افزایش یافت.


 جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضمن تایید مطلب فوق به "ورزش سه" گفت: بخش اعظمی از بودجه سالانه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان از طریق شرکت سهامی ذوب آهن تامین می گرد. خوشبختانه با درایت مدیر عامل محترم، اعضای محترم هیئت مدیره و سهامداران این شرکت روز پنجشنبه مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال جهت کمک به باشگاه مورد تصویب قرار گرفت.


او سپس در مورد برخی حاشیه ها ادامه داد: بر خلاف اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبلغ پیشنهادی به مجمع پانصد میلیارد ریال بوده که مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال آن مورد تصویب قرار گرفت.


محمدی با اشاره به اینکه این 45 میلیارد تومان تنها بودجه باشگاه نخواهد بود، توضیح داد: البته در کنار موارد فوق باشگاه از درآمدهای دیگری نیز برخوردار است. اما هر ساله عمده بودجه باشگاه از این طریق تامین می گردد. سال گذشته مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال در مجمع تعیین و مصوب گردیده بود و امسال با یک جهش بسیار خوب به عدد ۴۵۰ میلیارد ریال رسیده است که جا دارد از مدیر عامل محترم کارخانه اعضای محترم هیئت مدیره و همه سهامداران عزیز که همواره یار یاور حامی اصلی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان بوده اند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.


گفتنی است در شرایطی این افزایش بودجه اعلام می شود که یزدی زاده در یکی از آخرین مصاحبه های خود تاکید کرده بود که بودجه باشگاه برای سال آینده 15 میلیارد کاهش خواهد داشت ولی به نظر می رسد جلساتی که برگزار شده، جمع بندی دیگری به همراه داشته و 20 میلیارد بر بودجه باشگاه افزوده شده است.

9697