مهلت ده روزه بشار به باشگاه/ 230 هزار دلار طلب بشار از پرسپولیس

مهلت ده روزه بشار به باشگاه/ 230 هزار دلار طلب بشار از پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- مبلغ طلب بازیکن عراقی پرسپولیس از این باشگاه مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس که تاکنون توانسته است بیش از 50 درصد از قراردادهای فصل جاری اکثر اعضای این تیم را پرداخت کند اما همچنان نسبت به پرداخت بدهی خود در قبال بشار رسن بدقولی کرده است.

بشار رسن بازیکن عراقی تیم پرسپولیس که بعد از بازگشت به ایران و حضور در تمرینات این تیم موفق شد خیلی سریع به ترکیب ثابت پرسپولیس راه پیدا کند هنوز نتوانسته بخشی از مطالبات خود را از باشگاهش بگیرد و به همین دلیل زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او از جمع سرخ‌پوشان به گوش می‌رسد.

او 230 هزار دلار از سرخپوشان طلبکار است که با توجه به نرخ این روز‌های دلار در بازار آزاد، مبلغی بیش از 5 میلیارد تومان می‌شود! طلب بشار فقط بخش کوچکی از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس است که هواداران از آن مطلع می‌شوند. تهیه این مبلغ در این شرایط برای باشگاه بسیار سخت است.

غیر از بشار، باقی بازیکنان هم طلبکار هستند، اما فعلاً هیچ‌یک از آن‌ها به اندازه این هافبک عراقی، پرسپولیس را برای دریافت پول تحت فشار نگذاشته‌اند. باشگاه پرسپولیس و مهدی رسول پناه برای راضی نگه داشتن بشار رسن راه سختی در پیش دارد زیرا او شاید در ظاهر، مصاحبه‌های مثبتی انجام داده و مدام از عشق به هواداران بگوید، اما از طریق مدیربرنامه‌هایش به باشگاه اعلام کرده فقط تا 10 روز دیگر به مسئولان پرسپولیس برای دریافت طلب خود مهلت میدهد و پس از آن به پیشنهادهایی که از کشورهای حوزه خلیج فارس مثل قطر و امارات دارد فکر می کند.

 بدقولی‌های پی در پی مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس به بشار رسن برای پرداخت مطالباتش باعث شده است این بازیکن حسابی از وی دلخور شود. هافبک عراقی به زودی قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد و با شرایط موجود بعید است در این تیم ماندنی شود.

درحالی‌که باشگاه در پرداخت طلب این بازیکن بدقولی کرده است اما این موضوع روی بازی بشار رسن تاثیری نداشته و شاهد بازی های درخشانی از وی مقابل شاهین بوشهر و ماشین سازی بودیم تا جایی که هواداران پرسپولیس از کادر فنی و مدیران این تیم خواسته اند تا به هر قیمتی که شده قرارداد وی را تمدید کنند.

7655