مورینیو: تاتنهام قبل از جدایی من قهرمان خواهد شد

مورینیو: تاتنهام قبل از جدایی من قهرمان خواهد شد

خبرگزاری فوتبالی – مورینیو اعلام کرده امیدوار است قبل از پایان مدت حضورش در تاتنهام، این تیم برنده یک جام شود.

به گزارش فوتبالی، خوزه مورینیو که در ماه نوامبر با قراردادی ۳ ساله روی نیمکت تاتنهامی‌ها نشسته اعلام کرده ممکن است اندکی مدت زمان کسب جام توسط تاتنهامی‌ها طول بکشد اما بالاخره این افتخار نصیب آن‌ها خواهد شد همانطور که کلوپ هم با صبر و حوصله توانست لیورپولی‌ها را قهرمان کند.

مورینیو در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: چقدر طول کشید تا لیورپول و کلوپ قهرمانی به دست آورند؟ ۴ سال. یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان را خریدند، یکی از بهترین مدافعان دنیا را خریدند و خریدهای دیگر. من روی ۳ سال قرارداد خودم متمرکز شده‌ام. باور دارم در این ۳ سال می‌توانیم قهرمانی به دست آوریم. اگر نشد هم باشگاه دوره جدیدی را پی ریزی کردم که اگر من بیشتر از ۳ سال بمانم قطعا از آن استفاده می‌کنم.

مورینیو در ادامه افزود: من برای باشگاه کار می‌کنم و به فکر خودم نیستم. همچنان می‌گویم که جاه‌ طلبی من مانند قبل است. دی‌ان‌ای و ذات من تغییر نکرده اما شاید در مقطعی باشم که کمتر به خودم و رکوردها توجه دارم و بیشتر به باشگاه نگاه می‌کنم. خوشبینم زیرا از روز اول شروع به تلاشی فراوان کردم زیرا باور دارم در ترکیبمان تغییراتی خواهیم داشت و نیازمند سرمایه زیادی مانند تابستان گذشته نیستیم. باور نمی‌کنم که فصل آینده  مانند امسال پر از نکات منفی باشد و فکر می‌کنم فصل متفاوتی در پیش خواهیم داشت.

1101