درخواست شهردار جنوا: بگذارید دربی فانوس با حضور تماشاگران برگزار شود

درخواست شهردار جنوا: بگذارید دربی فانوس با حضور تماشاگران برگزار شود

خبرگزاری فوتبالی – شهردار جنوا از مسئولین سری آ خواسته تا با حضور تماشاگران در دربی این شهر موافقت کند.
به گزارش فوتبالی، شهرداری جنوا با هماهنگی و درخواست دو باشگاه جنوا و سمپدوریا از رئیس سری آ خواسته تا اجازه دهد در دربی شهر جنوا بین سمپدوریا و جنوا که ۱۲ روز دیگر برگزار می‌شود تماشاگران اجازه حضور داشته باشند.
مشاور شهردار جنوا گفته: در نامه‌ای که به رئیس لیگ سری آ نوشته‌ایم خواسته‌ایم تا اگر امکان دارد با رعایت پروتکل‌ها تعداد مشروطی از تماشاگران شانس حضور در ورزشگاه را داشته باشند. برای تضمین هم هر تماشاگر دو صندلی با دیگر فاصله داشته باشد. متوجه هستم که در برهه زمانی خاصی هستیم که تعدیل و سازگاری وجود دارد اما نشانه‌هایی از طبیعی‌تر شدن اوضاع می‌تواند به ورزش کمک کند. امیدواریم که چنین امکانی وجود داشته باشد زیرا این بازی مهم‌ترین روزداد شهر جنوا است و اهمیت بسیار زیادی دارد. این بازی ساعت ۲۰:۴۵ به وقت محلی برگزار می‌شود و می‌توانیم با برگزاری بازی یک ساعت زودتر، مطمئن شویم که تماشاگران از این رویداد لذت می‌برند.
در حال حاضر جنوا در رده هجدهم و سمپدوریا در رده بیستم جدول سری آ قرار دارند و به همین دلیل این دربی که به دربی فانوس مشهور است و قدمت زیادی دارد از حساسیت بالایی برخوردار است.

1101