پیش بازی استقلال - تراکتور؛ روزهای بد به در؟

پیش بازی استقلال - تراکتور؛  روزهای بد به در؟

خبرگزاری فوتبالی- در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، درحالیکه تصور می‌شد به دلیل ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا قرار است این جدال حساس به تعویق بیفتد، اما طبق اعلام سازمان لیگ این بازی در موعد مقرر برگزار خواهد شد. 

استقلالی ها که پس از برگزاری دوباره مسابقات نتوانستند موفق عمل کنند، پس از باخت مقابل فولاد و توقف جلوی سايپا و از دست دادن 4 امتیاز مهم، در آخرین لحظات از سفر به جم منصرف شدند و اگر 3 امتياز این بازی را هم از دست بدهند، عملا از جمع مدعیان کسب سهمیه خارج خواهند شد. شاگردان مجیدی فعلا با یک بازی کمتر و با 37 امتیاز در رتبه ششم قرار دارند و در انتظار نظر سازمان لیگ و کمیته انضباطی در رابطه با بازی مقابل پارس هستند. 

بازگشت پرشور ها با شلیک کاپیتان: شروع دوباره لیگ بعد از حدود 4 ماه برای تراکتوری‌ها خوش‌یمن نبود و آن‌ها در خانه مغلوب نساجی شدند تا دومین باخت متوالی خود را تجربه کنند؛ شکست برابر رقیب همسایه در جدول می‌توانست آن‌ها را کاملا از منطقه کسب سهمیه آسیایی دور کند اما گل های حاج صفی دوباره تی تی ها را برای ادامه لیگ امیدوار کرد. 

تراکتورِ جوان: با غیبت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در بازی های اخیر تراکتور، فرصت بازی به جوانانی مثل سعید مهری، رضا شکاری و محمدرضا آزادی رسید و این بازیکنان توانستند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند.در وضعیتی که به نظر می‌رسد بازیکنان با تجربه تراکتور از آمادگی مناسبی برخوردار نیستند، شاید الهامی مجددا از بازیکنان جوان خود در این بازی بزرگ بهره ببرد و شاهد تراکتوری جوان در این بازی باشیم.

غایبان: علاوه بر بازیکنانی که به دلیل کرونا نميتوانند استقلال را در این بازی همراهی کنند، سیاوش یزدانی هم به دلیل مصدومیت بازی مقابل تراکتور را از دست داد. در آن سو دژاگه که دیر به تمرینات تراکتور اضافه شده، از آمادگی بدنی مناسبی برخوردار نیست و احتمالا نتواند تراکتور را در این بازی حساس همراهی کند. 

نتیجه بازی هفته گذشته: تراکتور با دبل احسان حاج صفی صنعت نفت آبادان را شکست داد و تکلیف نتیجه بازی استقلال و پارس جنوبی هنوز مشخص نیست. 

نتیجه بازی رفت: استقلال در بازی رفت با نتیجه 4_2 تراکتور را شکست داد. 

وضعیت در جدول‌: تراکتور با 40 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و استقلال با 37 امتیاز، ششم است. 

*شنبه 21 تیر 1399

استقلال – تراکتور  ساعت 21:00

داور: حسن اکرمی 

کمک ها: محمدرضا منصوری- حسن انتظاری