گزارش ویژه/ با اعلام خلیلیان استقلال چهار کرونایی دارد/ بازی استقلال با تراکتور انجام می شود

گزارش ویژه/ با اعلام خلیلیان استقلال چهار کرونایی دارد/ بازی استقلال با تراکتور انجام می شود

خبرگزاری فوتبالی- ماجرای تستهای کرونای استقلال ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به دستور سازمان لیگ به استقلال مبنی بر انجام بازی فردا شب این تیم مقابل تراکتور، به نظر می‌رسد آمار کرونایی‌های این تیم پایین‌تر از چیزی است که مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند.

در حالی که نه سازمان لیگ و نه فدراسیون فوتبال، توضیحی درباره نتیجه راستی آزمایی تست کرونای بازیکنان استقلال نمی‌دهند، صحبتهای دکتر خلیلیان سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، شاید تا حدودی ماجرا را شفاف کند.

مهرزاد خلیلیان در مصاحبه‌ای که روی خروجی ایرنا قرار گرفته اعلام کرده تست چهار بازیکن استقلال در آزمایشات اخیر منفی اعلام شده است و این تیم باید مقابل تراکتور به میدان برود.

همانطور که پیش از این نوشته بودیم، در نامه‌ای که تصویرش در برنامه فوتبال برتر منتشر شد، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ به مدیرعامل باشگاه استقلال گفته که 8 بازیکن استقلال به علاوه دکتر مهرشاد رهبری فیزیوتراپ استقلال باید مجددا تست کرونا بدهند.

وریا غفوری، فرشید باقری، محمد دانشگر، مهدی قایدی، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند و حسین پورحمیدی این 8 بازیکن بودند که حالا مشخص شده نتیجه تست 4 نفر از این بازیکنان منفی بوده و استقلال مشکلی برای بازی با تراکتور نخواهد داشت و حالا با صحبتهای خلیلیان، استقلال پنج کرونایی ( با احتساب دکتر مهرشاد رهبر) دارد و این زیر 25 درصد پروتکل است و استقلال باید به مصاف تراکتور برود.

امروز در شبکه های اجتماعی هواداران استقلال از مجیدی می خواستند تا از چهار بازیکنی که تست کرونایشان منفی اعلام شده استفاده کنند.

به نظر می رسد در راستی آزمایی تستهای وریا غفوری، مسعود ریگی،هروویه میلیچ و فرشید باقری مثبت اعلام شده باشد. باید دید فردا مجیدی کدام بازیکنان را به لیستش اضافه می کند.

1984