ورونا 2-2 اینتر؛ نزول یک پله ای تیم کونته

ورونا 2-2 اینتر؛ نزول یک پله ای تیم کونته

خبرگزاری فوتبالی - اینتر با توقف مقابل کرونا پس از شکست اخیرش مقابل بولونیا حالا رتبه سوم را از دست داد و به رتبه چهارم لیگ ایتالیا نزول کرد.

به گزارش فوتبالی، اینتر همچنان چهارده امتیاز از رم و ناپولی بیشتر دارد و به همین خاطر چندان خطری در مورد از دست دادن رتبه چهارم در فاصله هفت بازی به پایان لیگ ایتالیا حس نمی کند اما روند این تیم خوب نیست و رتبه سوم خود را به آتالانتا تقدیم کردند.

در ابتدا ورونا با گل لازوویچ پیش افتاد، کاندروا در شروع نیمه دوم گل تساوی را زد و اینتر با گل به خودی دی مارکو پیش افتاد و به نظر می رسد که می توانند این بازی را با برد پشت سر بگذارند اما تیم کونته در دقیقه 86 و با گل میگل ولوسو کارش در مقابل ورونای رده نهمی به مساوی کشیده شد. حالا اینتر در میان چهار تیم بالای جدول در رتبه چهارم قرار دارد. این تیم پس از قرنطینه روند بسیار پرقراز و نشیبی را داشته و حالا از دو بازی اخیرش فقط یک امتیاز گرفته تا جایش را به آتالانتای سرحال بدهد.

اینتر حالا ده امتیاز تا یوونتوس صدرنشین فاصله دارد و خیلی بعید است که شانسی برای آزار دادن بیانکونری ها در بالای جدول داشته باشند و باید تلاش کنند تا رتبه خود را بالا ببرند چرا که بعید است امیدی به قهرمانی داشته باشند.