گزارش ویژه| چه کسی نگذاشت آبی‌ها سوار هواپیما شوند؟/ هزینه سومدیریت پای کیست؟

گزارش ویژه| چه کسی نگذاشت آبی‌ها سوار هواپیما شوند؟/ هزینه سومدیریت پای کیست؟

خبرگزاری فوتبالی- بر اساس اخباری که منتشر شده بعدازظهر روزی که استقلال به فرودگاه مهرآباد رفت، اتفاق های عجیبی پیش از پرواز استقلال افتاده است. 

به گزارش فوتبالی، اتفاقهایی که می تواند در صورت شکست سه بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی جم (اگر در کمیته انضباطی به شکست سه بر صفر محکوم شود) این تیم برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان کار بسیار سختی خواهد داشت. 

مطمئنا این سوال پرسیده خواهد شد که مسبب شکست سه بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی کیست؟ شاید همه کرونا را مقصر بدانند اما از سوی دیگر این ماجرا را هم باید در نظر گرفت که برخی می گویند استقلال حتی اگر با همان بازیکنان به جم می رفت، می توانست حداقل یک امتیاز بگیرد وبازنده از زمین بیرون نیاید. برخی هم معتقدند که همان بازیکنان حتی اگر به جم هم می رفتند می توانستند حتی پارس جنوبی انتهای جدولی را هم شکست بدهند. 

البته استقلال به جم نرفت و در حالیکه پرواز چارتر هم آماده بود به یکباره از سفر به جم منصرف شد. طوری که خود برگزارکنندگان بازی در جم و مسئولان سازمان لیگ شوکه شدند.

گفته می شود فرهاد مجیدی قصد داشته که با پارس جنوبی بازی کند و حتی تیمش را به فرودگاه برده است اما چند دقیقه قبل از اینکه استقلالی ها وارد هواپیمای چارتر شوند، به یکباره با رمضانی و مجیدی تماس گرفته می شود که استقلال 5 کرونایی دیگر دارد و با احتساب 7 کرونایی که صبح شنبه اعلام شده بود کرونایی های استقلال 12 نفر می شود و استقلال باید به قرنطینه رود. سازمان لیگ هم موظف است که بازی را لغو و به تعویق بیندازد.

از مجیدی و رمضانی خواسته می شود که تیم را برگردانند و سوار هواپیما نشوند. حتی به مجیدی گفته می شود که سازمان لیگ را در جریان این اتفاق قرار داده اند و نامه ای هم به سازمان لیگ زده شده است اما بدون اینکه واکنش و پاسخ سازمان لیگ به مجیدی و رمضانی اطلاع داده شود، به آنها گفته می شود که به جم نروند.

چند سوال مهم، 

اول اینکه چه کس یا چه کسانی به مجیدی و رمضانی گفته بودند که تیم را از فرودگاه برگردانند در حالیکه هنوز موضع رسمی سازمان لیگ اعلام نشده بود؟

دوم اینکه اگر استقلال با فرض درست بودن خبرهای چند روز اخیر، سه بر صفر بازنده شود و در پایان فصل سهمیه آسیایی را از دست بدهد، چه کس یا چه کسانی مسئول  این سومدیریت هستند و هزینه این سومدیریت پای کیست؟

سوم اینکه چه کسانی مسئول خارج نکردن نام بودوروف و لکیچ، از لیست استقلال هستند که در محاسبه تعداد کرونایی های استقلال، با احتساب لیست 38 نفره استقلال بازنده شود؟

چهارم اینکه چرا با سازمان لیگ تماس گرفته نشد تا نظر آنها را درباره لغو بازی پرسیده شود و اگر سازمان لیگ گفته بازی برگزار نمی شود (طبق ادعای رمضانی و حتی سهیل مهدی) چرا تشریفات پیش از شروع بازی در جم برگزار شده است؟

7413