گواردیولا پس از برد ۵ گله: بازیکنی مثل داوید سیلوا ندیده‌ام

گواردیولا پس از برد ۵ گله: بازیکنی مثل داوید سیلوا ندیده‌ام

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم منچستر سیتی به تمجید از داوید سیلوا، بازیکن تیمش پرداخت که به دلیل اتمام قرارداد، در انتهای فصل از جمع سیتیزن‌ها جدا می‌شود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم منچستر سیتی به مصاف نیوکاسل رفت و با ۵ گل حریف را در هم کوبید. سیوا در این بازی یک گل زد و ۲ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد. سیلوا در ۱۰ فصل حضورش در سیتی ۱۲۱ پاس گل به هم‌‌تیمی‌هایش داده است.

پپ گواردیولا پس از پایان بازی با تمجید از درخشش داوید سیلوا گفت: سیلوا در بهترین حالت خود در تمام طول فصل قرار دارد. او عالی بازی می‌کند. بله... هواداران اینجا نیستند اما او می‌خواهد بازی خداحافظی‌اش را مقابل چشم هواداران انجام دهد. سیلوا یک اسطوره است. یک عاشق رقابت. یک بازیکن افسانه‌ای. در فضاهای کوچک هرگز بازیکنی مثل او ندیده‌ام.

گواردیولا درباره بازی به خبرنگاران گفت: خوب بازی کردیم و سطحی مانند بازی قبلی‌مان داشتیم. نمایش خوبی داشتیم و موقعیت‌هایی را به گل تبدیل کردیم که در بازی‌ قبل آن‌ها را از دست دادیم. مقابل ساتمهپتون فرصت‌های زیادی از دست دادیم. حالا برای دیدار برای آرسنال و رئال مادرید آماده می‌شویم. همه می‌خواهند بازی کنند و من هم می‌‌خواهم تا جای ممکن به همه فرصت دهم. نمی‌خواهم تنها ۱۱ بازیکن انتخاب کنم. سعی دارم بازیکنان را قانع کنم که تمام ما قرار است به اهداف باقی‌مانده و موفقیت‌ها برسیم.

1101