شهردار مادرید: رئال مادرید قهرمان شود در شهر جشنی در کار نخواهد بود

شهردار مادرید: رئال مادرید قهرمان شود در شهر جشنی در کار نخواهد بود

خبرگزاری فوتبالی – شهردار مادرید اعلام کرده باید از تجمعات گسترده در سطح شهر برای جشن گرفتن رئال مادرید جلوگیری کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم رئال مادرید هم‌اکنون یک بازی کمتر از بارسلونا دارد اما در صدر جدول جای گرفته و در صورتی که بتواند در بازی جمعه شب (بامداد شنبه) خود پیروز شود با توجه به باقی ماندن ۳ بازی در لالیگا و اختلاف ۴ امتیازی با بارسلونا کار آسانی برای قهرمانی دارد. به همین دلیل بسیاری از هواداران رئال مادرید به دنبال جشن گرفتن این اتفاق هستند.

در حال حاضر مدیران رئال قصد دارند از هر اتفاقی که باعث گردهمایی هواداران این تیم می‌شود جلوگیری کنند. خوزه لوئیز مارتینز آلمیدا، شهردار مادرید به شدت پیگیر وضعیت Plaza de Cibeles است تا هواداران در آن نقطه جمع نشوند. جایی که همیشه جشن قهرمانی گرفته می‌شود.

آلمیدا گفته: قطعا باید برای قهرمانی جشن بگیریم زیرا این یک موفقیت عظیم است اما جشن گرفتن باید با حفظ امنیت صورت گیرد. همانگونه که این موفقیت خاص است باید جشن خوبی گرفته شود اما دلایلی منطقی وجود دارد تا از گردهمایی جلوگیری شود.

شهردار مادرید که از طرفداران شناخته شده اتلتیکو مادرید است اعلام کرده این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است و به شوخی به هواداران گفته حتی در صورت قهرمانی احتمالی اتلتیکو در لیگ قهرمانان هم اجازه جشن داده نمی‌شود.

1101