مورد عجیب دانشگر و استراماچونی

مورد عجیب دانشگر و استراماچونی

خبرگزاری فوتبالی- مصاحبه امروز مدافع استقلال یک نکته مهم دارد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد محمد دانشگر تنها بازیکن استقلال است که دوست نداره به تاثیرات جدایی استراماچونی از استقلال اشاره کند.

دانشگر 28 آذر سال گذشته و بعد از باخت به ماشین سازی اظهارنظر عجیبی درباره سرمربی سابق استقلال داشت و گفته بود:" به اعتقاد من نبودن استراماچونی هیچ تاثیری در عملکرد ما نداشته است. ما بازیکنان کار خودمان را انجام می دهیم. آیا ما بد بازی می کنیم؟"

مدافع استقلال در تازه‌ترین مصاحبه‌اش هم در پاسخ به این سوال خبرنگار ایرنا که پرسیده جدایی استراماچونی از استقلال چقدر به این تیم لطمه زده گفته: استقلال پس از چند فصل پر حاشیه به ثبات نسبی رسیده بود که می‌توانست به موفقیت این تیم کمک کند و حتی به صدر جدول هم رسیدیم اما دوباره حاشیه شکل گرفت که به تیم لطمه زد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که استقلال با فرهاد مجیدی نتایج خوبی گرفت. ما موفق شدیم الریان قطر را با نتیجه عالی شکست دهیم که مطمئن هستم بیشتر تیم‌های لیگ برتری نمی‌توانستند این کار را انجام دهند. الریان به استقلال باخت اما هفته بعد توانست الدحیل را ببرد.

همانطور که می‌بینید او باز هم هیچ اسمی از استراماچونی نبرده. حالا اینکه دلیل این قضیه چیست، سوالی است که حتما باید از دانشگر پرسیده شود 

1984