ابهام روز؛ تکلیف بازی استقلال و تراکتور چه می‌شود؟

ابهام روز؛ تکلیف بازی استقلال و تراکتور چه می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی- تکلیف بازی استقلال و تراکتور هنوز مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی، طبق برنامه، این دو تیم باید شنبه هفته آینده با یکدیگر بازی کنند منتهی شرایط خاص استقلال باعث شده که برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

گفته می‌شود تراکتوری‌ها فقط در همان تاریخ اعلام شده حاضر به بازی با استقلال هستند. البته دقایقی قبل از قول ساکت الهامی اعلام شد که نظر شخصی او این است که ابتدا تکلیف بازیهای معوقه هفته بیست و سوم مشخص شود و بعد تراکتور مقابل استقلال قرا بگیرد.

در چنین شرایطی روزنامه ایران‌ورزشی به موضوع مهمی اشاره کرده. اینکه سازمان لیگ به دنبال راضی کردن استقلال برای میزبانی از تراکتور در تاریخ اعلام شده است.

به نوشته این روزنامه،  رخی مسئولان سازمان لیگ در تماس‌هایی با مدیرعامل باشگاه استقلال خواستار حضور استقلال در بازی با تراکتورسازی شدند و از احمد سعادتمند خواستند هرطور شده استقلال را به این بازی ببرد. سعادتمند هم تماس‌هایی با کادرفنی استقلال و فرهاد مجیدی داشته تا شاید آنها را متقاعد به حضور در بازی با تراکتورسازی کند اما فرهاد مجیدی به شدت نگران وضعیت بازیکنان تیمش است و به مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده در شرایط کنونی اصلاً قادر نیست استقلال را که از هم پاشیده و وضعیت بازیکنانش مبهم است را به این بازی بفرستد. مجیدی حتی از درخواست‌هایی که از سوی سازمان لیگ می‌شود تا استقلال را متقاعد به حضور در میدان کنند نیز به شدت انتقاد کرده و از مدیرعامل تیمش خواسته در مقابل این درخواست‌ها کوتاه نیاید و اجازه ندهد با جان بازیکنان استقلال بازی شود.

1984