ادامه گلایه‌های بشار؛ می‌دانستم باشگاه بدقولی می‌کند

ادامه گلایه‌های بشار؛ می‌دانستم باشگاه بدقولی می‌کند

خبرگزاری فوتبالی- بدقولی مدیران پرسپولیس در قبال بشار رسن باعث شده آینده هافبک عراقی قرمزها در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان مشکلات رسن با پرسپولیس هستید. مشکلاتی که باعث گلایه بشار شده. او به خبرورزشی گفته: قرار بود قبل از آغاز مجدد لیگ پول بگیرم، ولی این اتفاق نیفتاد. بعد به من گفتند قبل از بازی با پیکان پول می‌دهند، ولی بازهم خبری نشد. سپس به من اعلام کردند به طور حتم بعد از بازی با پیکان طلبم را می‌دهند، ولی من پولی نگرفتم. در واقع همان پولی که روز اول بازگشتم به تهران گرفتم اولین و آخرین پولی بود که طی چند ماه گذشته دریافت کردم. در واقع می‌دانستم باشگاه بدقولی می‌کند، ولی به خاطر هواداران پرسپولیس که همواره به من لطف داشتند و همچنین دوستان عزیزم در تیم برگشتم.

در چنین شرایطی طبیعی است که ادامه همکاری بشار با پرسپولیس، قطعی نباشد: در حال حاضر نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد، چون از طرف باشگاه هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به من و مدیربرنامه هایم ارائه نشد. خب با این شرایط من هم نمی‌دانم چه پاسخی بدهم، چون هواداران همیشه در این مورد از من سؤال می‌پرسند. واقعیت همان چیزی است که گفتم، باشگاه در مورد تمدید قرارداد با من حرفی نزده و تا آن‌ها پیشنهاد ندهند من نمی‌توانم در خصوص آینده‌ام در پرسپولیس صحبت کنم.

1984