اعلام ترکیب یوونتوس و میلان؛ رونالدو در مقابل زلاتان

اعلام ترکیب یوونتوس و میلان؛ رونالدو در مقابل زلاتان

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب یوونتوس و میلان برای یکی از جذاب ترین بازیهای این هفته از لیگ ایتالیا اعلام شد. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و قطعا این مسابقه هم به عنوان تقابل دو تیم ریشه دار و آماده فوتبال ایتالیا صاحب جذابیت بالایی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس با این ترکیب در بازی امشب پا به میدان می گذارد: شزنی، کوادرادو، بونوچی، روگانی، دنیلو، پیانیچ، بنتانکور، رابیو، برناردسکی، رونالدو و هیگواین.

دیبالا غایب مهم یوونتوس در این مسابقه است در حالی که داگلاس کاستا هم از روی نیمکت منتظر فرصتش خواهد بود.

میلان نیز با این ترکیب وارد میدان شده است: دوناروما، کونتی، کیائر، رومانیولی، تئو هرناندز، کسیه، بن ناصر، سائلماکرس، پاکتا، ربیچ و ابراهیموویچ.

تقابل کریستیانو رونالدو و زلاتان دو تن از بهترین مهاجمان سالهای اخیر فوتبال دنیا قطعا باعث می شود که بازی خاص و جذابی را شاهد باشیم. میلان می خواهد انتقام حذف از جام حذفی را بگیرد و البته به سوی کسب سهمیه اروپایی تلاش کند در حالی که یوونتوس می خواهد با پیروزی در بازی امشب یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ ایتالیا نزدیک شود. قهرمانی بیانکونری ها تقریبا قطعی است اما آنها می خواهند هر چه زودتر این کار را به سرانجام برسانند و اسکودتوی 2020 را به ویترین افتخارات خود اضافه کنند.