آلگری: از رئال مادرید پیشنهاد داشتم/ رونالدو تا سال‌ها در یوونتوس می‌ماند

آلگری: از رئال مادرید پیشنهاد داشتم/ رونالدو تا سال‌ها در یوونتوس می‌ماند

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی سابق تیم یوونتوس و میلان در جدیدترین گفت و گوی خود درباره رونالدو، یووه و دیگر مسائل فوتبالی سخن گفت.

به گزارش فوتبالی، ماسیمیلیانو آلگری در گفت و گو با مارکا گفته: در حال شارژکردن خودم هستم و از اوقاتم در لیورنو لذت می‌برم. نمی‌دانم آینده‌ام کجا رقم می‌خورد اما به دنبال باشگاهی هستیم که برای برنده شدن جاه‌طلبی داشته باشد. حضور در لالیگا؟ همه دوست دارند در این لیگ حضور داشته باشند.

آلگری در ادامه گفت: سازماندهی باشگاه یوونتوس بر پایه برنده شدن نهاده شده و فکر می‌کنم آن‌ها تا چند سال دیگر هم قهرمان شوند. شرایط میلان؟ آن‌ها متاسفانه در تیمشان کمبود دارند. میلان به استمرار نیاز دارد. تغییر دائمی ترکیب به آن ها کمک نمی‌کند. حضور مارتینز در بارسلونا؟ پیراهن بارسلونا روی هر بازیکنی فشار می‌گذارد و هر بازیکنی نیاز دارد تا شخصیت لازم برای پوشیدن آن را داشته باشد. لوتارو کیفیت موفق شدن را دارد اما باید دید می‌تواند در نیوکمپ موفق شود یا خیر.

سرمربی سابق یوونتوس در ادامه گفته: چرا یوونتوس در لیگ قهرمانان مانند لیگ داخلی موفق نیست؟ با این موضوع مخالفم زیرا دو فینال اروپایی در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ را تجربه کرده‌اند. رونالدو در یوونتوس برای چند سال می‌ماند؟ بله قطعا چنین اتفاقی می‌افتد. کدام مربی اسپانیایی را دوست دارم؟ پپ و لوئیز انریکه. نظرم درباره زیدان؟ او هوشی فوق‌العاده در جای دادن بازیکنان و حفظ هارمونی تیم دارد. پست کاسمیرو و رشد او یک کلاس آموزشی از طرف زیدان است. ۲ سال پیش از طرف رئال مادرید با من تماس گرفته شد اما چون با یووه قرارداد داشتم اتفاقی رخ نداد. برای رئال مادرید و هوادارانش احترام زیادی قائلم.

1101