بازیکن سابق آرسنال: کسب سهمیه؟ امیدوارم چلسی موفق شود!

بازیکن سابق آرسنال: کسب سهمیه؟ امیدوارم چلسی موفق شود!

خبرگزاری فوتبالی – اشلی کول، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در یک برنامه تلویزیونی حرفی زد که حالا به سوژه اصلی کاربران در فضای مجازی تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، اشلی کول که به عنوان کارشناس در یک برنامه تلویزیونی در شبکه اسکای اپورت با جیمی ردنپ به صحبت می‌پرداخت درباره ۴ تیم برتر جدول گفته: زمانی که می‌خواهیم درباره ۴ تیم برتر جدول صحبت کنیم شرایط سخت است. نمی‌توانم بر سر این موضوع با شما شرط ببندم. برای من سخت است تا تیمی را انتخاب کنم اما امیدوارم چلسی بتواند در جمع ۴ تیم حضور یابد.

وقتی مجری برنامه از اشلی کول که سابقه بازی هم در آرسنال و هم در چلسی را دارد نظر این بازیکن را درباره آرسنال پرسید کول جواب داد: بله. آرسنال هم می‌تواند.
ردنپ در این لحظه با طعنه به کول گفت: «اما تو جوری بیان کردی که انگار منظورت این نبوده.» کول هم پس از شنیدن این جمله خندید تا بر طعنه ردنپ مهر تایید زده باشد!

این مسئله باعث بروز حواشی زیادی در فضای مجازی شد. کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی نوشتند کول با این جملاتش اعلام کرد طرفدار چلسی است. او آرسنال را به طور کامل کنار گذاشت. اشلی کول هیچ‌وقت نترسیده تا او را بازیکن چلسی بدانند و برخی اوقات حتی فراموش می‌کنید او بازیکن آرسنال بوده است.

1101