حمله کرونا به اردوی استقلال

حمله کرونا به اردوی استقلال

خبرگزاری فوتبالی- کابوس کرونا برای تیمهای لیگ برتری تمام شدنی نیست.

به گزارش فوتبالی، ماجرای این کابوس از صحبتهای جواد نکونام شروع شد. سرمربی فولاد اعلام کرده علیرغم رعایت موارد بهداشتی، 6 بازیکن تیم او کرونا گرفته‌اند و در کادر پزشکی و ماساژورهای تیمش هم افراد ناقل حضور دارند.

البته این موضوع دلیلی برای لغو بازیهای فولاد نشده است. آنطور که دکتر زهره هراتیان رئیس ایفمارک گفته،  طبق پروتکل فدراسیون پزشکی ورزشی تمام کسانی که کارت دارند و در تمرین‌ها حضور دارند، اگر 25 درصد کرونا بگیرند، باید قرنطینه شوند. در مورد فولاد آمار کمتر از این مقدار است.

اگر چه دکتر هراتیان اعلام کرده تا امروز پاسخ تمام تست‌هایی که از استقلال و پرسپولیس گرفته شده، منفی بوده، منتهی از دقایقی قبل خبر ابتلای چند بازیکن استقلال به ویروس کرونا، در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها خبر ابتلای چند بازیکن استقلال به کرونا حسابی سر و صدا کرده است.

دیروز و 48 ساعت مانده به بازی استقلال و پارس جنوبی از شاگردان مجیدی تست کرونا گرفته شده که طبق ادعای خبرگزاری فارس، تست کرونای وریا غفوری مثبت بوده و مسعود ریگی هم مشکوک به کروناست.

اگر خاطرتان باشد وریا با سرماخوردگی جلوی سایپا بازی کرد و گویا او در روز بازی هم کرونا داشته منتهی به خواسته مجیدی(بعید است سرمربی استقلال از کرونای کاپیتان تیمش مطلع بوده) مجبور به حضور در میدان شد. طبق نوشته فارس، ریگی هم طی روزهای گذشته لرز داشته است.

اگر چه در فضای مجازی از قول اسماعیل خلیل‌زاده نقل شده که سفر استقلال به عسلویه به خاطر وضعیت این تیم لغو شده اما با توجه به پروتکلی که فدراسیون پزشکی ورزشی صادر کرده و نامشخص بودن تعداد کرونایی‌های استقلال، هنوز مشخص نیست که برنامه سفر این تیم به عسلویه چقدر خواهد بود.

فعلا که تمرین امروز آبی‌ها کنسل شده منتهی رسانه باشگاه استقلال هنوز خبری درباره آخرین وضعیت این تیم منتشر نکرده است.