در سازمان لیگ فوتسال چه می‌گذرد؟/ سوم مردادماه زمان برگزاری پلی آف لیگ برتر بانوان

در سازمان لیگ فوتسال چه می‌گذرد؟/ سوم مردادماه زمان برگزاری پلی آف لیگ برتر بانوان

خبرگزاری فوتبالی- سازمان لیگ‌ فوتسال بانوان بعد از گذشت ۲۰ روز در جلسه‌ای با محمدمهدی نبی دبیر فدراسیون فوتبال سوم مردادماه را برای برگزاری مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، شهرزاد نصیری مسئول بانوان سازمان لیگ فوتسال در جلسه‌ای آنلاین با محمدمهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان صحبت کرد و  در نهایت تصمیم گرفته شد چهار تیم مس رفسنجان، هیئت خراسان رضوی، ملی حفاری اهواز و سایپا از روز شنبه تمرینات خود را آغاز کرده و از سوم مردادماه مسابقات برگزار شود.

در دور برگشت مرحله نیمه نهایی خراسانی‌ها در رفسنجان به مصاف مس می‌روند و سایپایی‌ها باید با ملی حفاری مصاف کنند.

این درحالی است که دو تیم ملی حفاری و سایپا مخالف ادامه مسابقات بودند اما مس رفسنجان و هیئت خراسان رضوی به برگزاری مسابقات تمایل داشتند و در نهایت سازمان لیگ فوتسال تصمیم گرفت مسابقات تیرماه برگزار شود، اما بار دیگر زمزمه‌های مخالفت دو تیم ملی حفاری اهواز و سایپا نمایندگان چهار باشگاه را به سازمان لیگ کشاند.

این در حالی است که زمان برگزاری مسابقات منوط به دستور وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا بود. این شرایط ادامه یافت تا اینکه با قرمز شدن شهرهای مشهد و بدتر شدن وضعیت اهواز و بلاتکلیف بودن تیم‌ها باعث سردرگمی شده بود بالاخره بعد از گذشت 20 روز تصمیم گرفته شد مسابقات از سوم مردادماه آغاز شود.

7655