میزبانی فینال لیگ فوتسال زنان جنجالی شد

میزبانی فینال لیگ فوتسال زنان جنجالی شد

پایگاه خبری فوتبالی- اعطای میزبانی فینال برگشت لیگ فوتسال بانوان به تیم نصر فردیس بدون انجام قرعه کشی جنجال‌ساز و باعث اعتراض پیکانی‌ها شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان به پایان خود نزدیک می‌شود. قرار است بازی برگشت فینال این مسابقات روز جمعه در کرج برگزار شود اما اعطای میزبانی فینال در بازی برگشت به تیم نصر فردیس صدای دیگر تیم حاضر در فینال یعنی پیکان را در آورده است.

مسئولان سازمان لیگ فوتسال ظاهرا بدون انجام قرعه کشی و به واسطه گل زده بیشتر تیم نصر فردیس در مسابقات گذشته نسبت به پیکان میزبانی بازی رفت فینال را به خودروسازان دادند تا بازی برگشت به میزبانی نصر فردیس برگزار شود.

از این رو پیکانی‌ها نسبت به این مساله گلایه‌مند هستند. شیرین احمدی مدیر تیم فوتسال بانوان پیکان در فاصله 2 روز تا برگزاری فینال مسابقات در این خصوص گفت: «تیم ما در دور گروهی مسابقات با اقتدار کامل ظاهر شد و توانست در گروهی که همین تیم نصر فردیس در آن حضور داشت، به عنوان صدرنشین به دور بعدی صعود کند. متاسفانه مسئولان در سازمان لیگ فوتسال با اعلام اینکه نصرفردیس گل های زده بیشتری در بازی های گذشته نسبت به پیکان داشته، میزبانی بازی برگشت فینال که آخرین بازی فصل است را به تیم نصرفردیس اعطا کردند که نمی‌دانم چرا و بر اساس چه قانونی این عمل را انجام دادند. ما خواهان شفاف سازی سازمان لیگ فوتسال در این خصوص هستیم. این که بر اساس تعداد گل زده میزبان های رفت و برگشت فینال تعیین شود، در کجای آیین نامه مسابقات آمده است؟‌

او ادامه داد: وقتی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، جز ناراحتی چیزی برایمان ندارد. از سوی دیگر چنین تبعیض‌هایی ما را برای بازی برگشت نگران می‌کند. نگرانی از این بابت که نکند باید غیر از مسائل فنی و فوتسالی توجه مان را به موضوع بیرون از زمین هم معطوف کنیم که اگر اینطور باشد، برای فوتسال کشور اتفاق بدی رخ داده است.

مدیر تیم فوتسال بانوان پیکان همچنین گفت: پیکان جزو باشگاه‌های ریشه‌دار و بزرگ ایران است. وقتی چنین باشگاهی در رشته‌ای که خودش مشکلات و حواشی زیادی دارد، سرمایه‌گذاری می‌کند نشان از علاقه مدیران این باشگاه و همچنین مدیران گروه صنعتی ایران‌خودرو به حمایت از ورزش زنان دارد اما چنین رفتارهایی مدیران باشگاه را دلسرد می‌کند.باشگاه پیکان جز برقراری عدالت از مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین سازمان لیگ فوتسال چیز دیگری نمی‌خواهد. برای ما بحث میزبانی شبهه برانگیز بود و خواهان آن هستیم تا شفاف سازی شود و دلیل اعطای میزبانی بازی برگشت به نصر فردیس را به طور دقیق بدانیم.

۴۱۵۴