حمله مورینیو به داور ویدیویی: داور اصلی در دفتر است

حمله مورینیو به داور ویدیویی: داور اصلی در دفتر است

خبرگزاری فوتبالی - تاتنهام در مقابل شفیلد شکست خورد اما بازی در دقیقه 33 ممکن بود کاملا عوض شود، زمانی که داور گل تساوی توسط هری کین را مردود کرد. در این صحنه داور ویدیویی هند قبل از گل را دید و گل مردود شد که تاتنهامی ها از این تصمیم ناراحت بودند.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو مربی پرتغالی که عادت دارد بعد از شکست هایش به تیم داوری حمله کند در پایان بازی از داور ویدیویی انتقاد کرد و گفت :" هرگز از مردی که سوت را دارد انتقاد نمی کنم. نمی خواهم در مورد مایکل اولیور صحبت کنم. او در حال حاضر داور نیست بلکه  کمک داور است. کمک داوران نیز کمک های  کمک داوران ویدیویی هستند. در حقیقت داور واقعی در یک دفتر است. نمی توانم بگویم چه حسی دارم چرا که با نهادهای مختلف به مشکل می خورم و محروم می شوم. می خواهم از خودم و باشگاهم محافظت کنم و به همین خاطر نمی توانم صادق باشم. از من سوال نپرسید چون جواب صادقانه نمی دهم."

وی در مورد بازیکنانش هم صحبت کرد:" باید بهتر کار می کردیم. باید از نظر ذهنی برای کنترل شرایط چنین بازیهایی قدرتمندتر باشیم. نباید بعد از تصممی مایکل اولیور از نظر ذهنی می مردیم. می دانم که داوری مشکل است. راضی نیستم چرا که مقابل یک تیم بسیار خشن بازی کردیم. "