حمله دوگاری به مسی: گریزمان نباید از این بچه 150 سانتی و اوتیسمی بترسد!

حمله دوگاری به مسی: گریزمان نباید از این بچه 150 سانتی و اوتیسمی بترسد!

خبرگزاری فوتبالی - کریستف دوگاری بازیکن اسبق فوتبال فرانسه بعد از ان که لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا را یک "بچه نیمه اوتیسمی" خواند به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، دوگاری به بررسی عملکرد هموطنش آنتوان گریزمان در بارسلونا پرداخت. گریزمان در تابستان گذشته با 120 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست که نتوانست در نیوکمپ جا بیافتد و شایعات زیادی در مورد جدا شدنش از این تیم وجود دارد. دوگاری در توجیه دلیل عملکرد ضعیف گریزمان در مصاحبه با رادیو مونته کارلو گفت که مهاجم فرانسوی از بازی کردن در کنار لیونل مسی هراس دارد.

دوگاری که در سال 1998 قهرمان جام جهانی فرانسه شده، گفت:"آنتوان اعتماد به نفسش را از دست داده و عملکرد خوبی ارائه نداده است. درست است که لیونل مسی می توانست پاس های بیشتری به او بدهد اما به طور کلی از این مسئله متعجب نشدم. گریزمان توپ را لو می دهد و خیلی بد بازی می کند.آنتوان نمی تواند فقط روی مسی برای حل مشکلاتش حساب کند. گریزمان از چه کسی می ترسد؟ از یک بچه 150 سانتی متری و نیمه اوتیسمی؟ (افرادی که دچار عقب ماندگی ذهنی هستند) آنتوان اگر مشکلی دارد باید به صورت خودش چک بزند."

رادیو مونته کارلو البته مجبور شد که این بخش از صحبت های گریزمان را حذف کند و دوگاری نیز به خاطر صحبت هایش مجبور به عذرخواهی شد.  دوگاری در توئیتر نوشت:" نمی خواستم به افرادی که به بیماری اوتیسم مبتلا هستند، توهین کنم. هدفم این نبود. از همه افرادی که از حرفم ناراحت شدند، عذرخواهی می کنم."