گزارش روز؛ ایمیلی که استراماچونی را از استقلال دور کرد

گزارش روز؛ ایمیلی که استراماچونی را از استقلال دور کرد

خبرگزاری فوتبالی- دلیل اینکه سرمربی سابق استقلال مذاکرات با نمایندگان این باشگاه در دوحه را تکذیب کرد چه بود؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست وقت استقلال به همراه علی خطیر و رحمان رضایی به دوحه رفته بودند تا برای آخرین بار شانس آبی‌ها برای برگرداندن استرا را فراهم کنند، رسانه‌ای شدن جزئیات قرارداد سرمربی ایتالیایی باعث شد تا استرا نه تنها قید بازگشت به استقلال را بزند بلکه در چت واتس‌اپی با خبرنگاران نزدیکش در ایران، کلا مذاکره دوحه را رد کند و بگوید هیچ صحبتی بین نماینده او با نمایندگان باشگاه استقلال انجام نشده است.

روزنامه ایران‌ورزشی در شماره امروزش دلیل این ماجرا را ایمیل عجیب باشگاه استقلال خطاب به استراماچونی دانسته است.

این روزنامه در گزارشش به این نکته اشاره کرده که وکیل استراماچونی در ایمیلی به لودویچ وکیل باشگاه استقلال اعلام کرده استرا به خاطر انتشار قراردادش در رسانه‌ها و اینکه باشگاه استقلال خبر قطع همکاری با او را رسما اعلام و جانشینش را هم معرفی کرده، دیگر دوست ندارد با استقلال همکاری کند.

اما واکنش باشگاه استقلال به این ایمیل چه بوده؟ بقیه ماجرا را عینا از قول ایران‌ورزشی برایتان نقل می‌کنیم:

باشگاه استقلال در ایمیلی که لحن مناسبی نداشت و حتی می‌توان آن را توهین‌آمیز هم دانست، باعث شد استراماچونی نه تنها تصمیم نهایی‌اش را برای جدایی بگیرد، بلکه مذاکرات دوحه را هم تکذیب کند. حال آنکه وکیل او در ایمیلی که برای نماینده باشگاه استقلال ارسال کرده، این مذاکرات را تأیید کرده بود.

ایمیل باشگاه استقلال که در روز اول ژانویه برای استراماچونی ارسال شده، به شرح زیر است:

«آقای استراماچونی عزیز

با آرزوی سالی خوب و پر برکت برای شما

درست مطابق توافق حاصل شده بین وکلای طرفین در مذاکره سه روزه در دوحه، مبلغ 75/159541 یورو، به حساب شما واریز شد. درخواست داریم که تا ساعت 23:39 تاریخ 1 ژانویه 2020 (به وقت تهران)، تصمیم نهایی خود را به ما اطلاع دهید که برای پیوستن به تیم به تهران بازمی‌گردید یا نه؟ از همکاری و توجه شما سپاسگزاریم.

دقیقا بعد از همین ایمیل عجیب باشگاه بود که سرمربی ایتالیایی استقلال با توجه به حواشی پیش آمده عطای بازگشت به ایران را به لقایش بخشید و اتفاقات پس از آن که همه در جریانشان هستید رخ داد. 

۷۴۱۳