واکنش باشگاه نیولز به احتمال استخدام لیونل مسی

واکنش باشگاه نیولز به احتمال استخدام لیونل مسی

خبرگزاری فوتبالی - کریستین دی آمیکو، نایب رییس باشگاه نیولز اولد بویز در مورد احتمال بازگشت لیونل مسی ستاره آرژانتینی به باشگاه دوران کودکی اش یعنی نیولز صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی،  دی آمیکو درها را به روی بازگشت مسی نبست اما این اتفاق را کمی بعید دانست. وی اظهار داشت :" نمی دانم که آیا غیرممکن است یا نه. این تصمیم صرفا به خودش و خانواده اش بستگی خواهد داشت. ما به عنوان مدیران باشگاه موظف هستیم تا بستر را فراهم کنیم تا به تصمیم نهایی کمک کنیم. وقتی که مارادونا در سال 1993 به نیولز ملحق شد، هیچ کس فکر نمی کرد که این اتفاق رخ بدهد. امیدوارم که در مورد لئو نیز اتفاق مشابهی رخ بدهد.البته دلیلی ندارد که به دنبال ایجاد شایعات غیرممکن و دروغین باشیم و امید واهی بدهیم. این مسئله بسیار مشکلی است. چرا هواداران نیولز رویای این را نداشته باشند که بتوانند بهترین بازیکن حال حاضر دنیا را در پیراهن تیمی ببینند که دوستش دارد؟ زمان همه چیز را روشن می کند. فعلا باید ارامش داشته باشیم."

لیونل مسی ستاره آرژانتینی پیش از این احتمال بازگشت به فوتبال آرژانتین و تیم نیولز در پایان دوره حضورش در بارسلونا را رد نکرده اما باید دید که چقدر احتمال رخ دادن این اتفاق وجود دارد.