واکنش برادر گریزمان به دقایق آنتوان: می‌خواهم گریه کنم!

واکنش برادر گریزمان به دقایق آنتوان: می‌خواهم گریه کنم!

خبرگزاری فوتبالی - یکی از اتفاقات عجیب بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید در نیوکمپ مربوط به حضور کمرنگ آنتوان گریزمان در مقابل تیم سابقش بود. بازیکنی که با 120 میلیون یورو و با حاشیه های بسیاری در تابستان گذشته از اتلتیکو راهی نیوکمپ شد و حالا شرایط اسفباری در بارسلونا دارد.

به گزارش فوتبالی، کیکه ستین تا دقیقه 85 که فاتی وارد زمین شد فقط یک تعویض انجام داده بود و گریزمان نیز در دقیقه 90 وارد زمین شد. تئو برادر مهاجم فرانسوی بارسلونا به دقایق کم وی انتقاد کرد و گفت:" به صورت جدی می خواهم گریه کنم. فقط دو دقیقه ..."

برادر گریزمان کمی بعد پیامش را پاک کرد اما به نظر می رسد که نه او و نه برادرش از شرایط این مهاجم راضی نیستند.بارسلونا با تساوی مقابل اتلتیکو حالا قهرمانی در لالیگا را دور از دسترس تر از همیشه می بیند. در حقیقت اگر بارسلونا بخواهد قهرمان لالیگا شود، رئال مادرید باید حداقل دو تا از شش بازی بعدی خود را نبرد. 

به هر صورت به نظر می رسد که گریزمان که قرار بود با پیوستن به بارسلونا گام مهمی در دوران فوتبالش بردارد، یک فصل بسیار بد را داشته است که در مهمترین شب ها صرفا به عنوان تعویضی برای اتلاف وقت وارد زمین می شود و حتی به اندازه ای به او فرصت داده نمی شود تا خودی نشان بدهد.