پیش بازی شهر خودرو، ذوب آهن؛ بازگشت لوکا

پیش بازی شهر خودرو، ذوب آهن؛ بازگشت لوکا

پایگاه خبری فوتبالی- آیا لوکا بوناچیچ در بازگشت مجددش به لیگ ایران، موفق خواهد بود؟ 

به گزارش فوتبالی، رادولوویچ مونته‌نگرویی که در میانه های لیگ به جای علیرضا منصوریان هدایت ذوب آهن را برعهده گرفته بود، پس از شیوع کرونا و تعطیلی لیگ به ایران بازنگشت تا مسئولان ذوب آهن بار دیگر به پیرمرد کروات اعتماد کنند و تا پایان فصل لوکا بوناچیچ را به عنوان سرمربی ذوب آهن روی نیمکت گاندوها خواهیم دید. 

آمار بوناچیچ در ایران: 17 سال از اولین حضور لوکا در ایران می‌گذرد. فولاد، استقلال اهواز، سپاهان، مس کرمان، گسترش فولاد و ذوب آهن از تیم هایی بودند که این مربی کروات در ایران هدایت آن ها را برعهده داشته. عمده موفقیت او با دیگر تیم اصفهانی رقم خورده و به جز قهرمانی در جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا با سپاهان، افتخار مهم دیگری در کارنامه طویل بوناچیچ دیده نمی‌شود. 

جنگ برای آسیا: تنها 2 امتیاز بین سپاهان رده دومی تا شهر خودرویی که در رتبه ششم قرار دارد فاصله است و همین موضوع تب لیگ را داغ تر از قبل خواهد کرد. شاگردان سرآسیایی برای اینکه مانند فصل گذشته یکی از نمایندگان ایران در آسیا باشند، باید از روند سینوسی چند وقت اخیر خود فاصله بگیرند و به وضعیت ثابتی دست پیدا کنند. شهر خودرویی ها که در ده بازی اول خود در لیگ تنها یک باخت را تجربه کرده بودند، در ادامه فصل با تحمل 5 شکست، رفته رفته از جمع مدعیان دور و دورتر شدند. 

نتیجه بازی گذشته: شهر خودرو در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس با نتیجه 3-1 نتیجه را به مربی سابق خود واگذار کرد و ذوب آهن در شهرآورد اصفهان، به تساوی 1_1 دست یافت. 

نتیجه بازی رفت: بازی دو تیم در هفته هفتم با تک گل امین قاسمی نژاد به سود شهر خودرو به پایان رسید. 

وضعیت در جدول: شهر خودرو با 35 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و ذوب آهن با 22 امتیاز، یازدهم است. 

*یکشنبه 8 تیر 1399

شهر خودرو – ذوب آهن ساعت 20:30

داور: رضا کرمانشاهی

کمک ها: حسن انتظاری – احد سلطانی