آذری: تعصب خاصی روی فرهاد مجیدی دارم

آذری: تعصب خاصی روی فرهاد مجیدی دارم

خبرگزاری فوتبالی- هافبک استقلال می‌گوید از بچگی تعصب خاصی روی فرهاد مجیدی داشته خوشحال است که افتخار شاگردی او را دارد.

به گزارش فوتبالی، رضا آذری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیتش بعد از عمل جراحی اظهار داشت: بعد از دوران قرنطینه که تمرینات گروهی برگزار شد شرایط بدنی‌ام خیلی بود. امیدوار بودم بتوانم در ادامه فصل عملکرد خوبی داشته باشم ولی متاسفانه در بازی دوستانه مقابل تیم هواداران در یک صحنه‌ای که برای گرفتن توپ رفتم پایم به چلوی پای بازیکن حریف گیر کرد و صدایی داد. همان زمان متوجه شدم که رباطم پاره شده است چرا که قبل از آن هم تجربه‌اش را داشتم. فردای همان روز به کلینیک رفتم در "MRI" مشخص شد که رباط صلیبی‌ام پاره شده است. واقعا جا دارد از آقای دکتر نوروزی و کادر پزشکی تیم که خیلی پیگیر کارهایم بودند تشکر کنم. روز سه شنبه هم در بیمارستان آتیه پایم را عمل کردم در حال حاضر هم خانه‌نشین هستم تا به فیزوتراپی‌ و کارهای درمانی‌ام بپردازم. دوست دارم که هر چه زودتر بهبود پیدا کنم و بتوانم به باقدرت میادین برگردم.

وی در مورد شرایط تمرینی استقلال گفت: در هر صورت بعد سه ماه وقفه به خاطر ویروس کرونا تمریناتمان را کمی پرفشار برگزار کردیم. ولی مصدومیت من هیچ ربطی به تمرینات تیم‌ نداشت و یک اتفاق بود تا آن زمانیکه سر تمرینات بودم شرایط ذهنی و بدنی بازیکنان خیلی خوب بود. امیدوارم که امروز هم مقابل فولاد نتیجه خوبی بگیرند.

هافبک استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شد به این دلیل که او با "امید نورافکن" در دوران قرنطینه تمرین میکرده از او کرونا گرفته است گفت: در دوران قرنطینه نزدیک به دوماه با امید تمرین می‌کردم. بعد از اینکه تمرینات گروهی تیم‌ها استارت خورد امید به اصفهان رفت در تست‌های الویه او مثبت و تست دومش منفی شد. بعد از آن یک عکسی از من و امید منتشر شد که گفته میشد این عکس برای روز قبل از این اتفاق است. نزدیک به چند روزی درگیر این موضوع بودم هواداران استقلال هم نگران بودند که من و سایر بازیکنان تیم هم به کرونا مبتلا شده باشیم ولی خوشبختانه تست‌های ما منفی شد که واقعا جای شکر دارد.

آذری در خصوص اینکه او در تمامی رده‌های سنی کاپیتان استقلال بوده ولی در این فصل فرصت زیادی برای بازی کردن و حضور در ترکیب به او داده نشده است گفت: اوایل حضورم در استقلال شرایط خیلی داشتم ولی رفته رفته به من کم لطفی شد کمتر توانستم بازی کنم. البته امسال کمی با بدشانسی هم رو به رو شدم. امیدوارم که هر چه زودتر خوب شوم و بتوانم حقم را بگیرم‌.

وی در واکنش به اینکه در دوره‌ای برای استقلال بازی می‌کند که هافبک وسط زیاد دارد. فکر می‌کند در این صورت فرصت بازی به او داده شود گفت: تمامی هم پستی‌هایم جزو بهترین بازیکنان ایران هستند. در کنار آنها هم یاد می‌گیرم و هم رقابت می‌کنم. صد در صد زمانیکه بخواهی برای تیمی به بزرگی استقلال و در آن پست سنگین بازی کنی کار سختی است. ولی این چیزی نیست که نتوانم از پس آن بربیایم چرا که به توانایی‌های خودم ایمان دارم مطمئنم درآینده می‌توانم به جایگاه خوبی دست پیدا کنم.

هافبک استقلال در خصوص همکاری با فرهاد مجیدی گفت: از بچگی تعصب خاصی روی فرهاد مجیدی داشتم. خداراشکر می‌کنم که افتخار شاگردی او را در تیم استقلال بدست آوردم البته قبل از آن در تیم امید مربی‌ام بود. رابطه بسیار خوبی با آقا فرهاد دارم و از صمیم قلبم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم امیدوارم که بتواند بهترین نتیجه‌ها را با استقلال کسب کند.

آذری در پاسخ به اینکه اگر پیشنهادی از تیم‌های دیگر لیگ برتر داشته باشد حاضر به جدایی از استقلال خواهد بود گفت: قصد جدایی از استقلال را ندارم. خیلی دوست دارم آقا فرهاد بتواند بهترین نتایج را با استقلال کسب کند من هم بتوانم با پشت سر گذاشتن دوران نقاهتم به تیم اضافه شوم جای خودم را در ترکیب استقلال پیدا کنم.

وی در مورد اهدافش بعد از اتمام دوران مصدومیتش گفت: خیلی برای بازگشت انگیزه دارم‌ امیدوارم که این دوران مصدومیتم را تمام کنم با قدرت به میادین برگردم عملکرد خوبی داشته باشم.

هافبک استقلال در پاسخ به اینکه فکر می‌کند برگزاری مسابقات لیگ برتر در این شرایط کار صحیحی بود گفت: خیلی دوست داشتم که مسابقات برگزار شود. بعنوان یک فوتبالیست سخت است که از فوتبال دور باشی. امیدوارم که شرایط به گونه‌ای پیش برود که برای هیچ بازیکنی مشکل ایجاد نشود هیچکس هم به کرونا مبتلا نشود لیگ خوبی را هم شاهد باشیم.

آذری درخصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار امروز استقلال و فولاد گفت: به هر حال سه ماه وقفه در برگزاری مسابقات، دوران بدنسازی کوتاه مدت و هوای گرم اهواز بازی امروز را بسیار سخت خواهد کرد ولی با تمام این‌ها امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کرده دست پر از زمین خارج شویم. 

9697