برچسب روی لوگو به سبک کی‌روش/ مجیدی هنوز پیراهن لی‌نینگ می‌پوشد

برچسب روی لوگو به سبک کی‌روش/ مجیدی هنوز پیراهن لی‌نینگ می‌پوشد

خبرگزاری فوتبالی- در تمرین امروز استقلال، فرهاد مجیدی لوگوی اسپانسر پیشین پیراهن استقلال، لی‌نینگ را مخدوش کرده بود. 

به گزارش فوتبالی، در تصاویری که امروز، دوم تیرماه 1399 رسانه رسمی باشگاه استقلال از تمرین این تیم منتشر کرده است نکته جالبی به چشم می‌خورد. (تصاویر این تمرین را اینجا ببینید.)

در تصاویری که از فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان، در این تمرین به چشم می‌خورد، لوگوی لی‌نینگ، اسپانسر پیشین پیراهن باشگاه استقلال مخدوش شده است.

در حالی که در تمرین روزهای گذشته استقلال، برخلاف پیراهن آل‌اشپورت بازیکنان، فرهاد مجیدی لی‌نینگ می‌پوشید، امروز هم این عادت سرمربی استقلال ترک نشد. اما یک تغییر کوچک از روز گذشته در این روال رخ داده است و آن این است که مجیدی لوگوی لی‌نینگ را پوشانده است. 

این مساله امری رایج در دنیای فوتبال است و بر اساس متن قرارداد مربیان با باشگاه ممکن است چنین چالش‌های پیش بیاید. 

پیش از این هم چالشی که میان کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران با اسپانسر وقت پیراهن تیم ملی به وجود آمده بود خبرساز شده بود. یا اسپانسر متفاوت پیراهن دروازه‌بان اول استقلال یعنی حسین حسینی که البته این یکی در هیچ جای دیگری رایج نیست! 

حالا به نظر می‌رسد مجیدی هم جا پای کی‌روش گذاشته و با اسپانسر استقلال به چالش برخورده است. این که موضوع اصلی کیفیت لباس‌های استقلال است یا بحث بستن قرارداد مالی جداگانه با مجیدی در میان است، پرسشی است که پاسخ آن دقیقا مشخص نیست. 

7413