لوکاکو: بازی‌های باقی‌مانده حکم مرگ و زندگی را برای ما دارند

لوکاکو: بازی‌های باقی‌مانده حکم مرگ و زندگی را برای ما دارند

خبرگزاری فوتبالی – لوکاکو از ۱۲ بازی باقی ماده اینتر در ادامه فصل به عنوان ۱۲ بازی مرگ و زندگی نام برده. او اعتقاد دارد اینتر باید تمام تلاش خود را انجام دهد.
به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو اعتقاد دارد بازی‌های زیادی تا انتهای فصل مانده و اینتر می‌تواند با دیگر تیم‌ها رقابت کند و برای قهرمانی بجنگد. لوکاکو شب گذشته در جریان برد تیمش مقابل سمپدوریا  توانست گل اول نرآتزوری را به ثمر برساند و در برد تاثیر داشته باشد.
لوکاکو پس از بازی به خبرنگاران گفته: برد بسیار مهمی داشتیم. از حالا و تا انتهای فصل ۱۲ فینال در پیش داریم که همه آن‌ها بازی مرگ و زندگی هستند. حالا باید با تمرکز بسیار زیادی در بازی چهارشنبه ظاهر شویم.
در حال حاضر تیم اینتر میلان با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس صدرنشین و ۵ امتیاز نسبت به لاتزیوی رده دومی، در رده سوم قرار گرفته است اما لوکاکو باور دارد اینتری‌ها می‌توانند با برد در بازی‌های خود اتفاقات خوبی رقم بزنند.
مهاجم بلژیکی اینتر میلان در ادامه افزود: از حالا تمام بازی‌ها برای ما سخت است و البته برای هیچ کسی هم آسان نیست. در تمرینات به سختی کار کرده‌ایم. تیم در شرایط فیزیکی بسیار خوبی قرار دارد اما باید به روندمان ادامه دهیم و قوی‌تر شویم زیرا قرار است هر ۳ روز یک‌بار بازی انجام دهیم.

1101