لایک روز؛ کمک علی کریمی به مردم سیستان و بلوچستان

لایک روز؛ کمک علی کریمی به مردم سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم گزارش روزنامه خبرورزشی درباره کمک علی کریمی به مردم سیستان و بلوچستان را برایتان انتخاب کردیم:

  •  مؤسسه خادمین علی ابن ابی‌طالب از سال ۱۳۷۸ تأسیس شده است. مؤسس و مدیرعامل این مرکز خیریه «رسول خادم» است.
  • پوریا تابان مجری سابق برنامه «ورزش از نگاه دو» مدتی می‌شود از طریق مؤسسه خیریه علی ابن ابی‌طالب مشغول خدمت به مناطق محروم و به ویژه استان سیستان و بلوچستان است. پرویز پرستویی هنرپیشه معروف سینما نیز در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام به این موضوع پرداخت و از پوریا تابان یاد کرد تا علی کریمی هم متوجه ماجرا شده و با این مجری تلویزیونی تماس تلفنی گرفت. 
  • علی کریمی از مجری ورزشی تلویزیون شماره حساب گرفته و بلافاصله مبلغ قابل توجهی برای ساخت فضای آموزشی در استان سیستان و بلوچستان واریز می‌کند. کریمی از مجری تلویزیون می‌خواهد بی‌سروصدا این مبلغ صرف ساخت مدرسه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان شود.
  • به اطلاع علی کریمی می‌رسد که در روستای ملاآباد استان سیستان و بلوچستان دختر‌ها از کلاس ششم به بعد ترک تحصیل می‌کنند. چرا؟ چون تعداد کلاس‌ها و فضای آموزشی اجازه نمی‌دهد بانوان این روستای محروم به تحصیلات خود ادامه داده و حتی دیپلم بگیرند. شماره ۸ محبوب فوتبال ایران، اما وقتی این قصه را می‌شنود، بلافاصله می‌گوید آن پول صرف ساخت دبیرستان دخترانه شود.


    1984