علی کریمی قصد مهاجرت ندارد

علی کریمی قصد مهاجرت ندارد

خبرگزاری فوتبالی-یک پست از علی کریمی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام باعث شد که خیلی از دنبال کننده هایش تصور کنند که او قصد مهاجرت از ایران را دارد.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، این اولین بار نیست که موضوع مهاجرت علی کریمی مطرح می شود. اولین بار در آبان ماه سال 98 این خبر منتشر شد که کریمی قصد دارد برای همیشه به کشور کانادا مهاجرت دارد. او که حضورش در فرودگاه باعث به وجود آمدن این شائبه شده بود چند روز بعد در تهران در یک بازی تفریحی تنیس فوتبال حضور پیدا کرده و به خبرنگاران حاضر گفت که قصد مهاجرت ندارد.

دو روز پیش کریمی در اینستاگرامش فیلمی از داخل هواپیمایی که روی ابرها پرواز می کند را پست کرد و چنین کپشنی برایش نوشت: « گاهی نباش، خودت را بردار و برو و کمی دورتر از این قافله بایست»

و همین کافی بود تا علاوه بر علاقمندان و دنبال کننده هایش ، برخی رسانه های نیز این خبر را منتشر کنند که کریمی از ایران به کانادا مهاجرت کرده است.

با این وجود امروز این خبربه دستمان رسید که علی کریمی ایران است و دستکم فعلا قصد مهاجرت ندارد. آخرین خبر درمورد این ستاره حبوب فوتبال ایران که گزینه هدایت تیم شهرخودرو بعد از جدایی مجتبی سرآسیایی بوده و فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه با او برای قبول این پست مذاکره مستقیم داشته است. هرچند کریمی این پیشنهاد را قبول نکرد تا نشان دهد فعلا قصد دارد کمر دورتر و با فاصله تر از فوتبال بایستد.

7655