مشخص شدن ترکیب سوسیه داد و رئال مادرید؛ غیبت هازارد

مشخص شدن ترکیب سوسیه داد و رئال مادرید؛ غیبت هازارد

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید و رئال سوسیه داد برای بازی هفته 30 لالیگا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، ترکیب رئال مادرید برای بازی امشب در ورزشگاه سن سباستین بدین ترتیب است: کورتوا، مارسلو، واران، راموس، کارواخال، کروس، فدریکو والورده، کاسمیرو، خامس رودریگز، وینیسیوس جونیور و بنزما.

ادن هازارد، مودریچ و فرلاند مندی غیرمنتظره ترین نیمکت نشین های رئال مادرید برای بازی امشب هستند. به هر صورت زیدان تصمیم گرفته است که ترکیبی متفاوت با حضور چهره هایی نظیر خامس رودریگز را برای بازی امشب به میدان بفرستد. رئال مادرید اگر امشب در مقابل سوسیه داد پیروز شود، صدرنشین لیگ اسپانیا خواهد شد و می تواند پس از چندین هفته دوباره صدر را از بارسا پس بگیرد تا رقابت در 9 بازی پایانی بسیار داغ باشد.

ترکیب رئال سوسیه داد نیز برای بازی امشب بدین شرح است: رمیرو، دیگو یورنته، زوبلدیا، پورتو، مرینو، اویارزابال، گوروسابل، ایساک، مونرئال، اودگارد و لونورماند.

سوسیه داد در این فصل دو بازی مقابل رئال مادرید داشته که در لالیگا در ورزشگاه برنابئو شکست خورده اما در جام حذفی توانسته رئال را در خانه اش با نتیجه چهار بر سه حذف کند. تیم باسکی با هدف تکرار خاطره آن بازی در مسابقه امشب پا به میدان می گذارد و می خواهد رئال مادرید را آزار بدهد.