مدیرعامل شاهین: سرمربی ذوب آهن به میشو برای نیامدن به ایران مشاوره می دهد

مدیرعامل شاهین: سرمربی ذوب آهن به میشو برای نیامدن به ایران مشاوره می دهد

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه شاهین شهر بوشهر اظهار امیدواری کرد بازگشت میشو کریستوویچ سرمربی این تیم به ایران دیر نشود. وی همچنین به نقش سرمربی ذوب آهن در نیامدن میشو به ایران اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، سعید مسیگر  درباره آخرین شرایط تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: ما ۱۵ روز اردوی خوبی برگزار کردیم و بازیکنان به آمادگی نسبی رسیدند. مشکل بدنی هم نداریم و با پرداخت بخشی از قراردادها که چند روز پیش صورت گرفت، بازیکنان از نظر روحی هم در شرایط خیلی خوبی قرار دارند.

مدیرعامل باشگاه شاهین ادامه داد: تنها دغدغه ما نبود «میشو» سرمربی تیم است که مشکل ساز شده. همه شرایط نرمال و فراهم است، جز نیامدن میشو که به خاطر کرونا تا الان به ایران بازنگشته است.

مسیگر تأکید کرد: یکی از پسرهای میشو پزشک است و می ترسد پدرش که بالای ۶۵ سال سن دارد، در بازگشت به ایران کرونا بگیرد. ما هر روز با هم در ارتباط هستیم. فعلا قرار شده است «شپاروویچ» دستیار میشو به ایران برگردد و سپس خود سرمربی را برای بازگشت راضی می کند.

وی در پاسخ به این سئوال که با بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در ایران چقدر برای بازگشت میشو شانس قائل هستید؟ این هم از بدشانسی ماست که کرونا این روزها سیر صعودی گرفته است. اگر سیر این بیماری نزولی شود، می توان این سرمربی را به بازگشت راضی کرد.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر درباره پیش بینی این باشگاه در صورت عدم بازگشت میشو به ایران، تأکید کرد: ما شب گذشته با میشو صحبت داشتیم. امروز «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی به ایران بازگشته و بهانه خوبی است که میشو را هم به بازگشت راضی کنیم. تا الان سمت انتخاب سرمربی جدید نرفته ایم و بحث نیامدن میشو مطرح نشده، بلکه بحث ما زمان بازگشت این مربی است.

مسیگر افزود: امیدوارم میشو زمانی برنگردد که دیگر به درد ما نخورد. سعی می کنیم او را قبل از شروع مسابقات لیگ در ایران داشته باشیم. خوشبختانه تیم ما مورد کرونایی نداشته و بازیکنان و اعضای تیم در حالت قرنطینه و اردو زندگی کرده اند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش  با اشاره به نقش «رادولوویچ» سرمربی ذوب آهن و تأثیر وی بر تصمیم میشو گفت: یکی از مشکلات ما همین است. گویا آقای رادولوویچ به میشو مشاوره می دهد و او را برای نیامدن شارژ می کند. میشو در صحبت هایش بیشتر اسم مربی ذوب آهن را می آورد.

مدیرعامل باشگاه شاهین تصریح کرد: هر چه به میشو می گوییم شرایط در تیم ما خوب است فکر می کند می خواهیم او را صرفا به ایران بازگردانیم. با این حال اگر ابتدا کمک او را به ایران بیاوریم، او هم اطلاعات دقیق و درست تری به میشو می دهد.

مسیگر در پایان درباره عدم بازگشت دو بازیکن گرجستانی شاهین به ایران اظهارداشت: بلیت پرواز این دو بازیکن به ایران با پرواز مستقیم تهیه شده بود، ولی پلیس گرجستان مانع خروج آنها شد. مشکلی وجود ندارد، چون به سفارت نامه زده ایم تا پیگیری کند. مشکل ما فعلا بازگشت میشو است.

7413