وکیل فدراسیون فوتبال: قطعا برنده پرونده ویلموتس هستیم

وکیل فدراسیون فوتبال: قطعا برنده پرونده ویلموتس هستیم

خبرگزاری فوتبالی- وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت مارک ویلموتس گفت: مطمئن هستم قطعا برنده خواهیم شد اما برخی فدراسیون‌نشینان اذیت می کنند تا کار به خوبی پیش نرود.

به گزارش فوتبالی به نقل از مهر، رضا شاه‌منصوری در خصوص صحبت های مطرح شده در خصوص استعفای خود و همکار ایرانی اش از وکالت فدراسیون فوتبال در قبال پرونده شکایت مارک ویلموتس گفت: بسیار اذیت شدیم اما هنوز هیچ استعفایی را به آقای بهاروند نداده ایم.

وکیل ایرانی فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت ۶ میلیون یورویی سرمربی پیشین تیم ملی ایران تاکید کرد: از بهمن ماه بطور شبانه‌روزی روی این پرونده ملی کار کرده ایم. می توانم بگویم زحمات بسیار زیادی کشیدیم تا به اینجا برسیم.

وی در پاسخ به اینکه قرارداد ویلموتس از لحاظ حقوقی مشکل دارد تصریح کرد: نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم اما می خواهم بگویم قطعا و مطمئنا برنده پرونده خواهیم شد.

شاه منصوری درباره زمان رسیدگی به این پرونده از سوی فیفا تاکید کرد: حدود دو هفته پیش فیفا نامه ای را ارسال کرد و عنوان داشت باید پنل مربوط به قاضیان این پرونده را تشکیل دهیم و هر زمان این اقدام را کردند به اطلاع می رسانند.

وی ادامه داد: تا امروز هیچ نامه ای مبنی بر تشکیل پنل قضات به دستمان نرسیده است. فکر می کنم رسیدگی به این پرونده حدود دو ماه طول بکشد.

شاه منصوری درباره مشکلات بوجود آمده با بخش حقوقی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: برای خودم خیلی ناراحت نیستم بلکه برای  آقای ملیح زاده که از اسپانیا به ایران آمده تا در این پرونده کمک‌مان کند خجالت می کشم. من از او درخواست کمک کردم و حالا مشکلاتی وجود دارد که باید در جلسه با آقای بهاروند به آن رسیدگی کنیم.

وی درباره هماهنگی خود و ملیح زاده با «لودویک دلچات» وکیل سوئیسی فدراسیون یادآور شد: با ایشان کاملا هماهنگ هستیم. به هر حال می توانم بگویم ۹۵ درصد از لایحه دفاعی را خودمان آماده کردیم و به فیفا دادیم.

شاه منصوری در پایان تاکید کرد: واقعا نگاه ملی به این پرونده پیچیده داریم و انتظار هرگونه همکاری هم داریم. متاسفانه کارشکنی هایی می شود که می تواند خطرساز شود. برخی افراد در فدراسیون فوتبال ما را اذیت می کنند که باید در جلسه با آقای بهاروند به این موضوع رسیدگی کنیم.

9697