گزارش ویژه/ شطرنج مجیدی و سعادتمند؛ نوری فر برگشت تا دکتر ستوده هم برگردد؟

گزارش ویژه/ شطرنج مجیدی و سعادتمند؛ نوری فر برگشت تا دکتر ستوده هم برگردد؟

خبرگزاری فوتبالی- طی امروز و دیگر خبرهایی منتشر شد که محمد نوری فر، دوباره به سمت مدیریت رسانه ای استقلال باز می گردد و فرهاد مجیدی اصرار دارد که نوری فر، مدیر رسانه ای استقلال باشد.

به گزارش فوتبالی، خبرگزاری ایلنا، دقایقی پیش خبر داد که صبح امروز، نوری فر به باشگاه استقلال رفته و جلسه ای با سعادتمند داشته است و به زودی به پستش بازمی گردد.

در هر حال در قرارداد مجیدی با خلیل زاده سرپرست استقلال پس ازجدایی استراماچونی آمده است که سرمربی باید مدیر رسانه ای را انتخاب کند و خلیل زاده هم این مورد را قبول کرده است هر چند انتخاب مدیر رسانه ای در حیطه کار مدیران باشگاه است تا سرمربی اما مجیدی با همین اهرم، سعادتمند را راضی به بازگشت نوری فر به استقلال کرده است.

پس از ماجراهای دیروز تیم پزشکی و مربی بدنساز و حذف مصاحبه ستوده و دوباره انتشارش در کانال و سایت باشگاه، جنگی پنهان بین سعادتمند و مجیدی شکل گرفته که می توانیم آن را به یک شطرنج تشبیه کنیم. البته دیروز دکتر ستوده در تمرینات حاضر نشد تا شایعاتی درباره اینکه مجیدی ستوده را نمی خواهد یا خود ستوده نخواسته پس از حذف مصاحبه اش به تمرین استقلال برود شکل بگیرد. 

حالا خبر رسیده سعادتمند به شرطی با بازگشت نوری فر موافقت می کند که مجیدی با بازگشت ستوده موافقت کند و این ماجرا نشان می دهد که سعادتمند هم به راحتی نمی تواند تغییرات مدنظرش را ایجاد کند. نوری فر پس از انتشار استوری های بازیکنان علیه مدیریت باشگاه خطاب به وزیر ورزش، برکنار شد و او را نگارنده این استوری می دانستند. پس از اینکه امیرسلطانی هم از معاونت استقلال کنار گذاشته شد، همه فکر کردند که سعادتمند آمده تا تغییرات گسترده بدهد و به دنبال اصلاحات در بخشهای مختلف باشگاه است اما حالا سعادتمند با عقب نشینی از مواضعش نشان می دهد که بیشتر به دنبال ماندگاری خودش است تا اصلاحات ساختاری. البته هر مدیری می تواند به فکر ماندگاری اش  باشد اما به شرطی که افکار عمومی و در واقع هواداران را با خودش همراه کند.

بخش رسانه ای باشگاه استقلال، پس از اینکه سعادتمند مهدی روحی « که حکم معاونت ارتباطات و مشاور سعادتمندمنتشر شد» و علی خلف « مدیر روابط عمومی سابق استقلال» را کنار گذاشت، هنوز سر و سامان نگرفته و البته بسیاری فکر می کردند امید رحیمی درحال رتق و فتق امور رسانه ای باشگاه است اما دیروز امید رحیمی که هنوز پست و سمتش در باشگاه استقلال مشخص نیست هم در استوری اعلام کرد که هرگز رسانه های باشگاه دست او نبوده است. نام امید رحیمی پس از یک لایو اینستاگرامی با سعادتمند مدیرعامل استقلال، به عنوان مدیر رسانه ای استقلال مطرح شد اما او حتی هنوز یک برگ حکم مشاور رسانه ای هم نگرفته است تا معادلات در استقلال پیچیده تر از این هم بشود. در حال حاضر استقلال نه مدیر روابط عمومی دارد و نه مدیر رسانه ای و اگر نوری فر بازگردد یکی از این پستها پر می شود. طبق شنیده ها، رسانه های باشگاه در دست بخش بازاریابی استقلال است و به همین دلیل است که گاف های مختلف اعم از غلط املایی، نشاختن بازیکنان و مربیان و اشتباه در تاریخچه باشگاه و فیلمهای قدیمی در رسانه های استقلال دیده می شود!

7655