منظور مصطفوی از معاون استقلال در شبکه خبر، امیر سلطانی بود

منظور مصطفوی از معاون استقلال در شبکه خبر، امیر سلطانی بود

خبرگزاری فوتبالی- دیشب برنامه تیتر امشب شبکه خبر، حسن روشن را به صورت حضوری و داریوش مصطفوی را به صورت تلفنی روی آنتن برد تا درباره ماجراهای اخیر فوتبال ایران صحبت کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت طرفداری، وقتی داریوش مصطفوی روی خط یک برنامه ورزشی تلویزیون در پاسخ به پرسش های داود عابدی، مجری و گزارشگر شبکه خبر، از نقش معاون ورزشی یک باشگاه در جلسه خزانه دار فدراسیون با ویلموتس حرف زد، خیلی ها از خودشان پرسیدند این معاون چه کسی بود؟ برخی نگاه ها سمت معاون اسبق استقلال (علی خطیر) رفت و برخی هم تصور کردند شخص دیگری در این ماجرا نقش داشته اما حالا انتشار یک عکس یادگاری در ترکیه پرده از این راز برمی دارد. 


داریوش مصطفوی پرسیده بود وقتی نماینده و خزانه دار فدراسیون فوتبال در ترکیه با ویلموتس جلسه داشتند، آن ایجنت که معاون ورزشی یک باشگاه بزرگ بود در این جلسه چه می کرد؟
از حرف های مصطفوی مشخص است، او امیر سلطانی را می گوید. امیر سلطانی که قبلا به عنوان ایجنت بازیکن و بازی فعالیت می کرد، یک دوره معاون ورزشی باشگاه استقلال شد. در جلسه با ویلموتس در ترکیه علاوه بر علی سلیمانی خزانه دار فدراسیون فوتبال که دو میلیون دلار پول نقد برای ویلموتس برده بود، ب.ز معروف (همان بروس زنجانی یا بهروز زنجانی) و امیر سلطانی حضور داشتند.


این همان جلسه ای است که در پایانش ویلموتس ادعا کرد باید پول بلیت سفرش به بلژیک را بدهند تا با چمدان وسایل شخصی اش از بروکسل به تهران برود و نمایندگان فدراسیون به این دلیل که جلوی اتلاف وقت را بگیرند، ویلموتس را در ترکیه به بازار بردند و برای او دو دست لباس خریدند تا راضی شود همراهشان به ایران بیاید. سایت طرفداری پرسیده است امیر سلطانی در این جلسه چه می کرد و در ماجرای ویلموتس چه نقشی داشته است؟


البته سایت طرفداری تصویری از صفحه اینستاگرام امیرسلطانی و عکس مشترک او با ویلموتس را منتشر کرده که تاریخ عکس نشان می دهد که همان جلسه بوده است. البته همان زمان، امیرسلطانی خبر داده بود که وریا غفوری در لیست جدید ویلموتس است و دوباره به تیم ملی دعوت می شود و این خبر را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد تا نزدیکی اش را به مارک ویلموتس نشان دهد.

9697