پلیس انگلیس، «رولز رویس» پوگبا را به پارکینگ منتقل کرد

پلیس انگلیس، «رولز رویس» پوگبا را به پارکینگ منتقل کرد

خبرگزاری فوتبالی - وقتی پل پوگبا هافبک فرانسوی از خانه خود در شهر منچستر خارج شد، با ماموران پلیس مواجه شد که او را متوقف کردند.  پوگبا سوار بر خودروی رولز رویس شیک خود بود اما مشکل این جا بود که او سند خودروی فرانسوی خود را داشت و از اداره حمل و نقل اتگلیس مجوز استفاده از این خودرو را به او نداده بود. در نهایت ماموران پلیس تصمیم گرفتند که خودروی وی را به پارکینگ منتقل کنند و تا زمانی که مجوز تردد صادر شود، حق استفاده از این خودروی شیک را ندارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از شاهدان می گوید که وقتی فهمیده اند که پوگبا راننده خودروست، تعجب کرده اند. پوگبا برای یک هفته توقف خودروی خود باید 150 پوند جریمه بپردازد که به ازای هر روز اضافه این مبلغ 20 یورو اضافه خواهد شد. پوگبا حالا باید پلاک تردد در بریتانیا را دریافت کند. در حقیقت پوگبا پانزده روز فرصت داشته تا با پلاک فرانسوی تردد کند و بعد از ان باید مجوز تردد در انگلیس  را دریافت می کرده است.

رولز رویس مورد استفاده پوگبا در سال 2013 تولید شده است که قیمت تقریبی آن 340 هزار یورو تخمین زده می شود. پوگبا از نظر ورزشی نیز فصل جالبی نداشته اما شاید مقابل تاتنهام در بازی امشب در لیگ برتر انگلیس فیکس شود.