مصطفوی: احتمال مصدومیت در این شرایط بالا است

مصطفوی: احتمال مصدومیت در این شرایط بالا است

خبرگزاری فوتبالی- مربی استقلال می گوید تلاش کادرفنی این است که بازیکنان با حداکثر آمادگی وارد لیگ برتر شوند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، صالح مصطفوی  در مورد آمادگی بازیکنان استقلال پیش از شروع لیگ   گفت:  آمادگی بدنی بازیکنان نسبتا خوب است و ما تقریبا هر کاری لازم بوده انجام داده ایم تا با شروع لیگ بتوانیم در بهترین شرایط به مصاف رقبای خود برویم. تمام تلاش مان این موضوع بوده است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم. 

 

او در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل بدنسازی فشرده بدن بازیکنان استقلال با افت روبرو می شود یا نه هم گفت: نه فقط استقلال بلکه همه تیم ها با شروع فصل بدن بازیکنان شان با افت روبرو می شود و این طبیعی است. مطمئنا این موضوع فقط مختص به استقلال نیست. 

 

مربی استقلال در مورد شانس موفقیت این تیم در بازی های پیش رو هم گفت: فلسفه ما این است که روی هر بازی برنامه ریزی کنیم و الان هم فقط تمرکزمان روی بازی با فولاد است، اگر در هر بازی موفق شویم مطمئنا به هفدمان خواهیم رسید. 

 

مصطفوی د ر مورد اینکه گفته می شود تمرینات پرفشار باعث مصدومیت شدید رضا آذری شده است هم گفت: در این که با این روش از تمرین که باشگاه ها به خاطر شرایط مجبور هستند آن را اجرا کنند احتمال مصدومیت بالا می رود کوچکترین تردیدی وجود ندارد اما دلیل مصدومیت آذری این نبود چون او از آماده ترین بازیکنان تیم ما بود. به هرحال فوتبال است و مصدومیت هم در آن طبیعی است.

7413