عاشوری: خوشحالم که پرسپولیسی‌های با اخلاق و پرافتخار در راس کادر فنی هستند

عاشوری: خوشحالم که پرسپولیسی‌های با اخلاق و پرافتخار در راس کادر فنی هستند

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: به عنوان یک پرسپولیسی خوشحالم که افرادی در راس کادرفنی این تیم هستند که به جز مسایل فنی وکسب افتخارات و از نظر اخلاقی زبانزد همه هستند.

به گزارش فوتبالی، محسن عاشوری بعد از باخت 3 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در دیداری دوستانه اظهار داشت: با توجه به مصدومیت شماری از بازیکنان  تیمم، مجبور شدم از برخی بازیکنان استفاده نکنم همه دنبال آمادگی بیشتر است. اکنون در وسط فصل هستیم و نمی‌توان گفت که به دنبال هماهنگی هستیم. همه در بازی‌های دوستانه به دنبال بهتر شدن هستیم. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیاست نه فقط ایران و فشار خوبی روی تیم ما وارد شد. بازیکنان چند سال است کنار هم بازی می‌کنند. فشار خوبی به تیم ما وارد شد بازیکنان با این بازی‌ها توان خود را بهتر می‌توانند بسنجند.

وی ادامه داد: امیدوارم این بازی مورد استفاده پرسپولیس قرار گرفته باشد و صدرصد  ما هم از این بازی به خوبی استفاده کردیم و نقاط ضعف خود را شناسایی کردیم در این مدت کوتاه مانده به شروع لیگ با کادرفنی. یک بازی دوستانه سبک تر انجام خواهد داد تا با آمادگی نسبی وارد بازی های لیگ یک شویم.

عاشوری در مورد دوران بازیکنی‌اش در پرسپولیس گفت: باعث خوشحالی است که افرادی در راس کادرفنی تیم قرار گرفته‌اند که از پوست و گوشت همین باشگاه هستند. یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی، حمید مطهری هرچند مدت زمان زیادی در این تیم نبود اما همه  جز شناسنامه‌های باشگاه هستند.کریم باقری که از مردان پرافتخار فوتبال ماست همه این عزیزان به جز مسایل فنی و افتخاراتی که برای پرسپولیس به وجود آوردند.از لحاظ اخلاقی هم زبانزد هستند برایم به عنوان یک پرسپولیسی  داشتن چنین کادری باعث خوشحالی است که در راس کادرفنی پرسپولیس کسانی هستند که همگی لیاقتش را دارند.برای پرسپولیس در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم.

7655