حمله هواداران افراطی آژاکس به اشنایدر: سگ اشتباهی!

حمله هواداران افراطی آژاکس به اشنایدر: سگ اشتباهی!

خبرگزاری فوتبالی - گروه هواداران دوآتشه آژاکس موسوم به "اف ساید" روز دوشنبه بیانیه ای علیه وسیلی اشنایدر منتشر کردند. آنها در این تصویر روی چهره هافبک اسبق رئال مادرید و اینتر خط کشیده بودند و با لحنی تند او را "سگ اشتباهی" خواندند.

به گزارش فوتبالی، اشنایدر با خواندن شعار "اوترخت شهر من است" به تشویق تیم زادگاهش پرداخت اما به نظر می رسد که آژاکسی ها از این مسئله به شدت عصبانی هستند. اشنایدر هرگز در تیم اوترخت بازی نکرده اما قبل از آن که در تیم های بزرگ اروپا بازی کند، در رئال مادرید توپ زده بود. 

گروه هواداران افراطی آژاکس یا همان "اف ساید" اعلام کردند که اشنایدر را فرد ممنوعه به شمار می روند و در بیانیه ای تند علیه وی نوشتند:" فوتبالش را در اکادمی باشگاه ما شروع کرد و به تیم بزرگسالان رسید. مراسم وداعی تحسین برانگیز برایش برگزار کردیم و برای او آرزوی موفقیت کردیم.  بعد از آن بازی بازنشستگی خود را با اوترخت انجام داد آن هم در حالی که هرگز آن جا بازی نکرده بود. انگار باشگاهی که به او فرصت داده بود برایش مهم نبوده است. لعنت بر ما هواداران که در شروع فوتبالش از او حمایت کردیم و بعد از آن در بازی جام حذفی مقابل ما، اوترخت را حمایت کرد. این اتفاقات باعث شده تا او به فردی ممنوعه برای ما تبدیل شود. حالا درک می کنیم که چرا زنش یولانته او را ترک کرد. نمی توان به سگ های اشتباهی اعتماد کرد."