نویل: نقش آلیسون در قهرمانی لیورپول مهم‌تر از نقش فن‌دایک است

نویل: نقش آلیسون در قهرمانی لیورپول مهم‌تر از نقش فن‌دایک است

خبرگزاری فوتبالی – گری نویل، مدافع تیم منچستر یونایتد که به عنوان کارشناس در رسانه‌ها کار می‌کند درباره موفقیت لیورپول تئوری جدیدی بیان کرده و نقش آلیسون را در قهرمانی احتمالی لیورپول در لیگ برتر را بسیار مهم‌تر از ویرجیل فن دایک می‌داند.
به گزارش فوتبالی، نویل در جدیدترین گفت و گوی خود با رسانه‌های انگلیسی گفته: به نظر من آلیسون باعث شده تا لیورپول به قهرمانی در لیگ برسد. زمانی که مردم از فن دایک به عنوان تکه گمشده از پازل لیورپول صحبت می‌کنند تا حدودی من هم با ان‌ها موافق هستم اما اگر به دو یا سه سال قبل نگاه کنید متوجه خواهید شد عدم حضور دروازه‌بان مطمئن باعث به موفقیت نرسیدن این تیم شده. در آن دوران گفته بودم لیورپول با چنین دروازه‌بانی قهرمان نمی‌شود و کلوپ به انتقاد از من پرداخت.
نویل در ادامه گفت: . نمی‌دانم از حرف من ناراحت شده بود یا خیر اما بالاخره آلیسون به لیورپول رفت. من چنین مسئله‌ای را در منچستر با حضور اشمایکل و ون درسار دیده بودم. زمانی که دروازه‌بان شما آرام و مطمئن باشد، با مهارهای خود به اعضای تیم اعتماد به نفس می‌دهد و تاثیر آن باورنکردنی است.
آلیسون برزیلی که در تیم اینترناسیونال فوتبال خود را آغاز کرده، پس از دو فصل موفق در تیم رم، در سال ۲۰۱۸ به لیورپول پیوست و تا امروز وظیفه حراست از دروازه قرمزپوشان را بر عهده گرفته است.

1101