دلیل جدید برای نگرانی استقلالی‌ها بابت سفر به اهواز

دلیل جدید برای نگرانی استقلالی‌ها بابت سفر به اهواز

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم گزارش خبرورزشی درباره ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان بازی فولاد و استقلال را برایتان انتخاب کردیم:

  • در نزدیکی استادیوم اختصاصی فولاد (حدوداً در حوالی ۱۰ کیلومتری آن) محله‌ای به نام برومی وجود دارد که یک گورستان قدیمی تحت عنوان بهشت فردوس در آن واقع شده است. این قبرستان پس از شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان به محلی برای دفن بیمارانی بدل شد که به واسطه ابتلا به این بیماری متأسفانه جان خود را از دست داده‌اند.
  •  از وقتی خبر به گوش بازیکنان استقلال رسیده که باید در نزدیکی دفن بیماران کرونایی به میدان بروند، بعضی از آن‌ها دچار استرس شده و نارضایتی‌شان افزایش پیدا کرده است.
  •  یکی از اطرافیان باشگاه فولاد در این رابطه می‌گوید: اولاً که این قبرستان تا ورزشگاه محل برگزاری مسابقه حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد بنابراین نمی‌توانیم بگوییم خیلی نزدیک است. از طرف دیگر، با توجه به رعایت تمام اصول بهداشتی در دفن اموات، انتقال بیماری در شرایط فوق تقریباً غیرممکن است. خود ورزشگاه نیز مرتب ضدعفونی می‌شود و قبل از برگزاری مسابقه تمام شرایط مورد نظر بازرسان محترم وزارت بهداشت لحاظ خواهد شد بنابراین بهتر است بازیکنان محترم استقلال بدون هیچ ترسی بیایند و بهانه نیاورند.


    1984