جعفری: بازی استقلال در زمین بی‌طرف برگزار نمی‌شود/ فولاد سهمیه آسیا را کسب می‌کند

جعفری: بازی استقلال در زمین بی‌طرف برگزار نمی‌شود/ فولاد سهمیه آسیا را کسب می‌کند

خبرگزاری فوتبالی- مدافع فولاد خوزستان می‌گوید: به این دلیل که باشگاه فولاد تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین شکل ممکن رعایت می‌کند بازی با استقلال نیز در ورزشگاه خانگی برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فرزاد جعفری مدافع باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبالی در خصوص شرایط تمرینی تیمش اظهار داشت: نزدیک به سه ماه رقابت‌های لیگ برتر لغو شد. تا دوباره با مجوز از سرگیری رقابت‌ها تمرینات را آغاز کردیم و چندین مرتبه تست کرونا دادیم خوشبختانه هیچکدام از بازیکنان تیم مشکل خاصی نداشتند و تست‌های تمامی آنها منفی شد. نزدیک به بیست روز هم در تهران اردو داشتیم که در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات برگزار میشد تا دوباره بتوانیم به همان شرایط بدنی ایده‌آل قبل از شیوع کرونا و تعطیلی لیگ برسیم. گرچه در تمامی دوران قرنطینه تیم ما به صورت منظم تمرینات آنلاینش را برگزار میکرد ولی خوب این تمرینات به هیچ وجه نمیتوانست جای تمرینات گروهی چمن را برای ما بگیرد که این اردو خیلی به روند بهتر شدن، آماده سازیمان کمک کرد.

وی در مورد دو قطبی بودن برگزاری و لغو مسابقات لیگ گفت: نظریات در این مورد متفاوت است و همگی از جهاتی درست می‌گویند. ولی به هر حال تمامی تیم‌ها باید تابع قوانین و دستورات سازمان لیگ و فدراسیون باشند فکر میکنم در حیطه بازیکنان و افراد غیر متخصص نیست که بخواهند در این رابطه نظر بدهند.

مدافع فولاد خوزستان در خصوص بازی مقابل استقلال گفت: بدون شک هیچ تیمی در ایران تمامی پروتکل‌های بهداشتی را مثل ما رعایت نمیکند. آقای آذری برای رعایت مسائل بهداشتی هزینه زیادی میکند و آقای دکتر مرادی هم خیلی برای تیم در این دوران سخت زحمت می‌کشند در اردوی تهران که اخیرا برگزار کردیم باشگاه هزینه بسیار زیادی را پرداخت کرد تا همه چیز طبق دستورات پزشکی کامل انجام شود. مثلا با دو اتوبوس به تهران آمدیم و هر بازیکنی در یک اتاق مجزا برای خودش مستقر شد تا فاصله گذاری اجتماعی به درستی رعایت شود از پیشرفته‌ترین و بهترین تجهیزات کامل بهداشتی هم برای بازیکنان و باشگاه استفاده شد. به همین خاطر به دلیل رعایت کامل مسائل بهداشتی بازی در ورزشگاه "فولاد آرنا" برگزار می‌شود نه در یک زمین بی طرف. بدون شک ماهم می‌توانیم نمایش خوبی را در خانه مقابل آنها داشته باشیم به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.

جعفری در پاسخ به اینکه فکر میکند یک ماه زمان کافی برای آماده‌سازی تیم‌های لیگ برتر است گفت: برخی از باشگاه‌ها به این دلیل که تست کرونا بازیکنانشان مثبت اعلام شد تمرینات را به اجبار تعطیل کردند. که این موضوع بدون شک مسئله‌ای بود که از قبل پیشبینی می‌شد.با وجود اینکه تمریناتمان را در دوران قرنطینه زیرنظر مربی بدنساز و سرمربی تیم به صورت منظم انجام دادیم باعث شد تا بدن ما کمی در حالت آمادگی قرار داشته باشد ولی فکر میکنم یک ماهی که برای آماده‌سازی تیم‌های لیگ برتر اعلام شد تایم بسیار کمی است و باشگاه‌ها به تایم بیشتری در این رابطه نیاز داشتند.

وی در خصوص اینکه فکر می‌کند فولاد بتواند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر سهمیه آسیایی را کسب کند گفت: صد در صد این اتفاق رخ خواهد داد. خوشبختانه تمامی بازیکنان و نفرات تیم ما در شرایط ایده‌آل قرار دارند و از انگیزه بالایی برخوردار هستند.قطعا اگر بازی‌ها لیگ بدلیل شیوع کرونا لغو نمیشد فولاد جزو تیم‌هایی بود که سهمیه آسیایی را تابحال کسب کرده بود. در حال حاضر هم به این دلیل که تیم ما بسیار منسجم و مستعد است بازیکنان ما به آن خودباوری رسیده‌اند میتوانیم با کسب سهمیه آسیایی دل هواداران خوب فولاد را شاد کنیم با هدایت آقای نکونام که خیلی برای تیم زحمت میکشند جایگاه خوبی در جدول به دست آوریم.

مدافع فولاد خوزستان در پاسخ به اینکه از شرایط آیاندا پاتوسی اطلاع دارد و با او در ارتباط است گفت: بله با او در ارتباط هستم. همگی ما دوست داریم که آیاندا هرچه زودتر به تیم اضافه شود چرا که بازیکن بسیار باکیفیت و فنی است همیشه خیلی به تیم کمک کرده. بنظرم این از بدشانسی ماست که این اتفاقات رخ داده پروازها کشور آنها بسته شده است. ولی تا آنجایی که کادر فنی و من در جریان هستیم تمریناتش را به صورت منظم انجام داده و امیدواریم که هر چه زودتر بتواند به ایران برگردد در کنار تیم فولادخوزستان باشد.

7413