پزشک سابق رئال مادرید: بیل نسبت به رونالدو ورزشکار کامل‌تری است

پزشک سابق رئال مادرید: بیل نسبت به رونالدو ورزشکار کامل‌تری است

خبرگزاری فوتبالی- پزشک سابق تیم رئال مادرید اعلام کرده کریستیانو رونالدو بهترین ورزشکاری نیست که او ملاقاتش کرده و گرت بیل ورزشکار کامل‌تری نسبت به کریستیانو رونالدو است.
به گزارش فوتبالی، رونالدوی ۳۵ ساله همه جا با فیزیک بدنی فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود که علی‌رغم سن بالا اما آمادگی خود را حفظ کرده و هم‌چنان سرعت و قدرت بدنی و قدرت پرش بی‌نظیری دارد. او حتی در تمرینات از وسایل راگبی استفاده می‌کند اما هم‌چنان سرعت بالای خود در دویدن را حفظ کرده است.
خسوس اولمو، که در زمان حضور رونالدو در رئال مادرید، پزشک این تیم بوده و با او کار کرده است اعلام کرده گرت بیل نسبت به رونالدو ورزشکار کامل‌تری است. اولمو به Ideal گفته: بهترین ورزشکاری که من دیده‌ام گرت بیل است. او می‌تواند هر ورزشی را انجام دهد. ژن‌های بیل عادی نیستند و او توانایی‌های عجیبی دارد.
اولمو در ادامه افزود: بیل کسی است که من را در هر زمینه تحت تاثیر قرار می‌دهد اگرچه نمایش‌های او هم وجود دارد که در شرایط مختلف صورت می‌گیرد.
بیل که قدرت بدنی مناسبی دارد و همواره عکس‌های جالبی از تمرینات و قدرت فیزیکی‌اش در رسانه‌ها منتشر شده، توانسته به سرعت ۲۲ مایل در ساعت، در جریان گلزنی‌اش به رئال سوسیه‌داد در سال ۲۰۱۷ برسد که در پی دویدن ۷۵ متر به دست آمد و رکوردی جدید بود.

1101